رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت جام از پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبرداد.

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سپهری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت جام گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان تربت جام نکوداشت چهره‌های ماندگار فوتبال و فوتسال شهرستان، استان و کشور حاج حسن عظیمی و حسین عظیمی با شرکت ٣۴ تیم در رده بزرگسالان در ۶ گروه ۴ تیمی و ٢ گروه ۵ تیمی و۶ تیم در رده نوجوانان و جوانان از ۱۷ اردیبهشت ۹۸ درمحل سالن وحدت این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: در رده بزرگسالان چهار تیم پیشکسوتان فوتسال، آجراسحاقی (اسفدن)، کشاورز و جام نیوهلند به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که پس ازبرگزاری دیدار‌های نیمه نهایی تیم‌های نیوهلند و پیشکسوتان با شکست مقابل حریفان خود دیدار رده بندی و تیم‌های آجر اسحاقی و کشاورز دیدار فینال را برگزار کردند.

سپهری گفت: بازی فینال بین تیم‌های خوب آجر اسحاقی (اسفدن) و کشاورز در میان انبوه جمعیت علاقه‌مند برگزار که درنتیجه تیم آجر اسحاقی توانست در یک بازی نزدیک و بهره جستن از وجود بازیکنان ملی پوش عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و تیم‌های کشاورز و جام نیوهلند هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: وجود بخش خصوصی و حامیان مالی در رشته فوتسال سبب شد تا سطح کیفی این مسابقات فراتر از حد انتظار و حتی استان باشد.

انتهای پیام/س. ج

 

رقابت تیم های فوتسال در تربت جام پایان یافت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.