نمایشگاه E3 2019؛

احتمال حضور کارگردان Evil Within در رویداد E3

کارگردان عناوینی مانند Resident Evil و Evil within با انتشار پستی در توئیتر از تمام شدن اولین جلسه تمرین خود خبر داد که ممکن است مربوط به کنفرانس خبری در رویداد E3 باشد.

احتمال حضور کارگردان Evil Within در رویداد E3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند. . رویداد E3 امسال در ایالت لس آنجلس و از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد.

شینجی میکامی، خالق برخی از معروف‌ترین بازی‌های ترسناک تمام دوران به تازگی برای رویداد E3 تبلیغی کرده است. کارگردان عناوین Resident Evil و Evil within در توئیتر به زبان ژاپنی و به سادگی نوشت: «روز اول تمرین، تمام شد.»

احتمال حضور کارگردان Evil Within در رویداد E3


بیشتر بخوانید: جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2


در حالی که این پست میکامی اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد به نظر می‌رسد او با وجود کنفرانس‌های خبری که در قرار است در E3 برگزار شود زمان کمی در اختیار دارد. لازم به ذکر است که Tango Gameworks، شرکت میکامی، در واقع متعلق به بثدا است. در نتیجه ممکن است این تمرین برای حضور او در کنفرانس مطبوعاتی ناشران باشد. بثدا در سال‌های گذشته عناوین خود برای مایکروسافت را به رخ کشیده و در این حالی است که بسیاری از عناوین خود را به نینتندو سوئیچ نیز رسانده است.

ما هنوز نمی‌دانیم که میکامی در حال کار بر روی چه چیزی است. شرکت Tango Gameworks تاکنون دو عنوان Evil Within و ادامه آن یعنی The Evil Within 2 را تولید کرده است. مورد دومی هنگامی عرضه در سال ۲۰۱۷ امتیاز ۸ از ۱۰ را از آن خود کرد.

الساندرو فیلیاری، منتقد، در بررسی Evil Within 2، نوشت: «اگرچه بعضی از سوءاستفاده‌های فنی گاه موجب بروز لحظات خسته کننده و گاه وحشتناک می‌شوند، اما این عنوان ترسناک موجب بهبود تجربه ترس و وحشت به گونه‌ای جدید و جالب می‌شود.» این عناوین اثری قابل تحسین هستند که توانایی ایجاد تنش و ترساندن گیمر را به خوبی دارند. علاوه بر این در عناوین ذکر شده به شما آزادی عمل کافی برای کاوش داده می‌شود. تعادل بین این دو مسئله سخت است، اما در The Evil Within 2 به طرز جذابی می‌توان آن را حس کرد.

انتهای پیام/

کارگردان عنوان Evil Within از اتمام اولین جلسه تمرین خود خبر داد

برچسب ها: فناوری ، بازی ، رویداد E3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار