توسعه زیرساخت فیبر نوری شهر ‏کرمان طی امسال

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان گفت: زیرساخت فیبر نوری شهر ‏کرمان طی امسال توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حیدر هادی زاده مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان با بیان اینکه اجرای پروژه فیبر نوری از سال‌های گذشته در شهرداری دنبال شده است گفت: با پیگیری‌های مکرر و انتخاب پیمانکار مناسب، پروژه فیبر نوری در سال گذشته کلید خورد‏ و فاز اول اجرای آن در آذر ماه سال ۹۷ آغاز شد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان گفت: فاز اول به طول شش کیلومتر شامل چهار کیلومتر مسیر اصلی و دو کیلومتر انشعابات فرعی اجرایی شده است که در حال حاضر در این مسیر ۱۱ مرکز به بستر فیبرنوری متصل شده اند و از این زیرساخت ارتباطی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا در سال جاری تمام شهر کرمان تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرد؛ تصریح کرد: قرار است در مورد طرح‌های سرمایه گذاری و پیمانکاری پیشنهادی، در شورای سازمان بحث و تصمیم گیری شده و در نهایت بر اساس طرح مصوب، پروژه فیبرنوری اجرا شود.

هادی زاده اظهار کرد: اجرای پروژه فیبر نوری به ترتیب و براساس اولویت‌های موجود اجرا می‌شود و علاوه بر پوشش دادن‏ مراکز و مناطق شهرداری، پروژه پایش تصویری نیز مدنظر است.
انتهای پیام/ی

پایش تصویری شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار