گنج زاده طلایی شد، کریمی، عسگری و اباذری نقره گرفتند

تیم ایران موفق شد یک طلا و ۳ نقره در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان کسب کند و با احتساب ۴ برنز عدد مدال‌های ایران به ۸ رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون کاراته، در پایان چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان که به مدت ۳ روز در شهر شانگ‌های چین و با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد، در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده موفق شد با برتری مقابل صالح اباذری مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم وسیدعلی کریمی در وزن ۶۷- کیلوگرم هم به مدال‌های نقره رسیدند.

پیش از این و در رقابت‌های صبح امروز، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی مدال‌های برنز کشورمان در این پیکار‌ها را کسب کردند.

در مبارزات فینال امروز نتایج ذیل کسب شد:
در وزن ۸۴ + کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که در پایان پس از تساوی صفر بر صفر گنج زاده با رای داوران در هانتی برنده تاتامی شد و صاحب مدال طلا شد.

گنج زاده کاراته کا‌هایی از صربستان، هلند، بلژیک و گرجستان را تا پیش از راهیابی به فینال از پیش رو برداشته بود.

اباذری نیز تا قبل از راهیابی به فینال کاراته کا‌هایی از اکوادور، روسیه، فرانسه و آلمان را مغلوب کرده و فینالیست شده بود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در فینال مقابل داستونبک اوتابالایف از ازبکستان قرار گرفت و پس از آنکه یک بر صفر از حریف ازبک عقب بود با رای داوران هانسوکو شد و به مدال نقره رسید.

او تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از مراکش، پاکستان، ژاپن و ترکیه را مغلوب کرده بود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، سیدعلی کریمی در دیدار پایانی این وزن به مصاف آندرس مادیرا از ونزوئلا رفت و با کسب اخطار از سوی داوران هانسوکو شد و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد.

او تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از روسیه، مجارستان، ایتالیا، فرانسه و تایلند را شکست داده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار لیگ کارته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار