باخت تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل آرژانتین

دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و آرژانتین از گروه سوم مسابقات بین المللی سن پترزبورگ روسیه به سود آرژانتین تمام شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بازی که در پانزده دقیقه ابتدایی زیر بارش شدید باران برگزار شد ابتدا شاگردان پور موسوی توانستند در دقیقه ۱۴ روی یک ضد حمله غافلگیر کننده توسط آریا برزگر به گل دست یابند و از حریف قدرتمند خود پیش افتادند.

در ادامه نیز این جوانان ایران بودند که باز هم می‌توانستند صاحب گل شوند که واکنش دروازه بان حریف مانع گلزنی شاگردان پور موسوی شد، اما در دقیقه ۳۴ آرژانتین صاحب یک ضربه پنالتی شد تا هر ۲ تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه‌دوم جوانان ایران علی رغم اینکه صاحب موقعیت بودند نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و روی ضد حمله در دقایق ۷۸، ۸۴و۸۸ سه گل را از آرژانتینی‌ها دریافت کردند.

در ادامه جوانان ایران حملاتی را روی دروازه حریف داشتند و توانستند یک گل دیگر توسط رضا محرمی به ثمر برسانند تا با نتیجه چهار بر ۲ مقابل آرژانتین شکست را متحمل شوند.

ایران در ۲ بازی قبلی مقابل روسیه با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود و ارمنستان را با ۲ گل شکست داد تا در انتظار نتیجه پایانی گروه بین تیم‌های روسیه و ارمنستان باشد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال جوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار