انصاری فرد: تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ تیم ملی با ویلموتس هجومی‌تر شده است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کره جنوبی بازی دوستانه دوم مان با هدایت سرمربی جدید است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دوستانه با تیم ملی کره جنوبی که روز سه شنبه در سئول برگزار می‌شود، بیان کرد: دیدار با کره جنوبی بازی دوستانه دوم مان با هدایت سرمربی جدید است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. تیم ملی با سرمربیگری ویلموتس هجومی شده، هرچند این مربی زمان کمی است که هدایت تیم را برعهده دارد.

او افزود: تیم ملی با ویلموتس هجومی شده و هرچند این مربی زمان کمی است که هدایت تیم را برعهده گرفته است و تا پیش از بازی با سوریه فقط ۳ روز تمرین کردیم، اما امیدوار در آینده بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

انصاری فرد در مورد دیدار با سوریه اظهار کرد: با ۵ گل توانستیم نتیجه درخشانی کسب کنیم و مهم‌تر این بود که با توجه به تعداد روز‌های کمی که تمرین کردیم، اما هجومی بازی کریم و نتیجه خوبی را بدست آوردیم.  

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: مربیان چیز‌هایی که از ما می‌خواهند را در زمین انجام می‌دهیم و همانطور که گفتم امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی، سه شنبه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۵:۳۰ در سئول برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران به کره جنوبی رفت

اردوی تیم ملی در ماه جولای برگزار می شود

اعلام ساعت دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران


انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره دیدار با کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار