ایرانی‌ها لیگ فوتسال چین را فتح کردند

تیم فوتسال شن ژن چین که از ۲ بازیکن ملی پوش ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برد موفق شد قهرمان لیگ چین شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شن ژن چین در مسابقات لیگ برتر این کشور موفق شد که به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در این تیم بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان نیز حضور دارند که هر کدام موفق شدند به عناوین مهمی دست پیدا کنند.

علی اصغر حسن زاده و قدرت بهادری و احمد اسماعیل پور سه بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتسال کشورمان هستند که امسال در لیگ چین بازی می‌کنند. حسن زاده و قدرت بهادری ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان که در تیم شن ژن چین بازی می کردند و موفق شدند با این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

در پایان مسابقات لیگ چین علی اصغرحسن زاده و احمد اسماعیل پور هر کدام موفق شدند که به عناوین مهمی دست پیدا کنند. علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و هم چنین بازیکن تیم شن ژن چین توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن فوتسال در لیگ چین را به نام خود به ثبت برساند.

ایرانی‌ها لیگ فوتسال چین را فتح کردند

هم چنین احمد اسماعیل پور دیگر بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که او هم امسال به مانند قدرت بهادری و علی اصغر حسن زاده در لیگ چین و در تیم دائو این کشور بازی می‌کرد توانست عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ چین را بدست آورد.

ایرانی‌ها لیگ فوتسال چین را فتح کردند

لازم به ذکر است که در لیگ چین بازیکنان به ۲ بخش خارجی و چینی انتخاب می‌شوند که خوشبختانه ملی پوشان ایرانی ما توانستند در هر ۲ بخش خارجی این عنوان را به نام خود به ثبت برسانند.


بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتسال ایران در مسیر رویای قهرمانی دوگانه 

۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند

ناظم‌الشریعه: حضورم در مراسم قرعه کشی لیگ برتر منتفی است/ پلی آف فشار زیادی به تیم ملی وارد می‌کند


انتهای پیام/

لژیونر‌های ایرانی عناوین چینی را از آن خود کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار