بی غم: شرایط سخت افزاری در باشگاه‌های ایران یکسان نیست/ ۳ بازیکن جذب خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره برگزاری پلی آف گفت: تا مشکلات سخت افزاری باشگاه‌های ما حل نشود نمی‌توان پلی آف را به خوبی برگزار کرد.

بی غم: شرایط سخت افزاری در باشگاه‌های ایران یکسان نیستحمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم گیتی پسند پس از قرعه کشی لیگ برتر گفت: روز گذشته قرعه کشی انجام شد و تیم‌ها مشخص شدند، اما هنوز مشخص نیست که پلی آف را برگزار می‌کنند یا خیر آن طور که به ما گفتند، قرار است روز پنجشنبه مشخص شود.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره این که آیا با برگزاری پلی آف موافق است یا خیر افزود: برای ما فرقی نمی‌کند هر تیمی که بخواهد قهرمان شود نباید به این مسائل فکر کند و باید برای قهرمانی تلاش کند.

وی ادامه داد: بنده دو سال گذشته هم اعلام کردم برگزاری پلی آف به خاطر این که سخت افزار‌های باشگاه‌های ما مناسب نیست برگزار کردن پلی آف عادلانه نیست. بعضی از تیم‌ها مشکلات مالی دارند و سخت است که در این مرحله شرکت کنند و برخی دیگر تیم‌ها نیز شرایط را به گونه‌ای دیگر می‌بینند و با حاشیه درست کردن و به جنجال کشیدن بازی‌ها وارد این مسابقات می‌شوند یعنی به نوعی می‌گویند یا به پلی آف صعود می‌کنیم یا این که صعود نمی‌کنیم.

بی غم سرمربی تیم گیتی پسند درباره این که برخی از تیم‌ها مشکل مالی دارند و با برگزاری پلی آف مخالف هستند افزود: بله همان طور که گفتم بعضی از تیم‌ها به خاطر فراهم نشدن مسائل مالی نمی‌توانند در پلی آف شرکت کنند، زیرا سخت افزار‌های باشگاه‌های ما مشکل دارد

بی غم در مورد این که امسال سال سختی برای فوتسال ملی ما است و به خاطر همین شاید پلی آف برگزار نشود گفت: ما تابع تیم ملی هستیم و برای تیم ملی ارزش زیادی قائل هستیم و دوست داریم که تیم ملی نتیجه بگیرد و برای تیم ملی احترام زیادی قائل هستیم.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره این که گویا قرار است بازی‌های لیگ از ۷ روز یک بار به ۵ روز یک بار کاهش پیدا کند و این که آیا تیم گیتی پسند با این وضعیت مشکلی ندارد بیان داشت: در ایران تا به حال چنین کاری صورت نگرفته بود و قرار است، برای اولین بار چنین کاری صورت گیرد. به نظر بنده همه تیم‌ها از این مسئله ضربه خواهند خورد. اما اگر مسائل مالی و فراهم بودن شرایط باشگاه‌ها برای همه تیم‌ها یکسان باشد مشکلی را به وجود نمی‌آورد.

بی غم تاکید کرد: تا مشکلات سخت افزاری را حل نکنیم همین مسائل وجود دارد برخی از سالن‌ها در ایران استاندارد نیست و در برخی از سالن‌های مسابقات ما فشار روی داور بسیار زیاد است و داور بازی دوست دارد که بازی هر چه زودتر تمام شود و به هر حال ما تابع تصمیم هستیم و مشکلی هم بایت این موضوع نخواهیم داشت.

حمید بی غم در پایان صحبت هایش درباره آخرین شرایط تیم گیتی پسند و هم چنین اردو و بازی‌های تدارکاتی این تیم قبل از مسابقات لیگ برتر گفت: دوست داشتیم با حفاری و شهروند بازی کنیم، اما چون با تیم حفاری در هفته دوم بازی داریم شرایط برای این بازی فراهم نیست و به دنبال بازی با تیم‌های دیگری هستیم و به دنبال این هستیم که ۲ بازی تدارکاتی در برنامه خود داشته باشیم

وی درباره این که آیا بازیکن جدیدی به لیست تیم اضافه خواهد شد بیان داشت: در لیست ما ۳ بازیکن جای خالی وجود دارد به دنبال یک دورازه بان دوم هستیم و سه بازیکن دیگری نیز جذب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید

سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان انتخاب شد

بی غم: بازیکن خارجی نخواهیم گرفت / برای برپایی اردو به جزیره کیش خواهیم رفت

بی غم: شاید با ملی حفاری و شهروند ساری بازی کنیم/ تیم ملی کارنامه فوتسال ایران است


انتهای پیام/
صحبت‌های سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.