آزمون کارشناسی ارشد بیش از ۶ هزار داوطلب بوشهری دارد

۶ هزار و ۲۲۰ داوطلب از استان بوشهر پنجشنبه و جمعه در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعدازظهر پنجشنبه و صبح جمعه در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

دکتر علی پاکیزه افزود: در این آزمون، ۶ هزار و ۲۲۰ داوطلب از استان بوشهر شامل سه هزار و ۴۶۲ مرد و دو هزار و ۷۵۸ زن در ۱۳۲ رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۵۶ درصد داوطلبان را مردان و ۳۴ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در بوشهر یادآور شد: توزیع کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز شده و بهتر است داوطلبان سریع‌تر کارت خود را از پایگاه سازمان سنجش دریافت کنند.

پاکیزه بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد در دانشکده‌های مستقر در پردیس دانشگاه خلیج فارس و دانشکده معماری این دانشگاه که در مرکز شهر بوشهر و خارج از پردیس قرار دارد، برگزار می‌شود لازم است داوطلبان محل دقیق برگزاری آزمون را مشخص کنند و یک ساعت پیش از آغاز آزمون در آن محل حضور یابند.

وی که معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس را بر عهده دارد، همچنین به وجود ۴۹ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: مهر امسال، ۶۵۰ دانشجو در این رشته‌ها پذیرفته می‌شود به عبارت دیگر می‌توانیم ۱۰ درصد داوطلبان کارشناسی ارشد استان را در این دانشگاه پذیرش کنیم.

آزمون کارشناسی ارشد ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹:۳۰ پنجشنبه ۲۳ خرداد و ۸ تا ۱۲ جمعه ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.