مشهد، بهشت آسانسور‌های غیراستاندارد

امروز در مشهد ٧٠هزار آسانسور فعال داریم، اما بخش زیادی از این آسانسور‌ها با وجود اجباری بودن استاندارد، هنوز گواهی‌نامه دریافت نکرده‌اند.

مشهد، بهشت آسانسور‌های غیراستانداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمیع مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: امروز در مشهد ٧٠هزار آسانسور فعال داریم، اما بخش زیادی از این آسانسور‌ها با وجود اجباری بودن استاندارد، هنوز گواهی‌نامه دریافت نکرده‌اند. البته در صورت بروز خسارت، بیمه‌ها پاسخ‌گوی خسارت‌دیدگان هستند.

وی افزود: در مجموع ٣۵۶دستگاه آسانسور در ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری، هتل‌ها و مراکز درمانی وجود دارد که ٣٢٧دستگاه غیراستاندارد است.

جمیع ادامه داد: از ٣٩ آسانسور فعال در مراکز تجاری هیچ کدام استاندارد نیستند و ١٨دستگاه دارای استاندارد اولیه هستند. از ٩٢ آسانسور موجود در مراکز درمانی مختلف در مشهد، تنها ٢ مورد استاندارد و ٢۵ دستگاه نیز در حال انجام اقدامات لازم هستند.

وی افزود: هر چند آسانسور‌های زیادی در مشهد استاندارد ندارند، اما درصد وقوع حادثه به این نسبت بسیار پایین بوده و بیشترین حوادث مربوط به واحد‌های صنعتی است.

انتهای پیام/ف.ح

 

آسانسور‌های زیادی در مشهد استاندارد ندارند

 
برچسب ها: استاندارد ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.