آقاجانیان در چهار راه دستیاری ویلموتس و سرمربیگری ۳ تیم لیگ برتری

دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال و سه باشگاه لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان فدراسیون درخواست کرده پس از بازی فردا (سه شنبه) این تیم مقابل کره جنوبی، یک مربی ایرانی دیگر به کادرفنی تیم ملی اضافه بشود تا در کنار وحید هاشمیان، تعداد دستیاران ایرانی ویلموتس به ۲ نفر برسد.

در روز‌های اخیر از مارکار آقاجانیان، تنها دستیار ایرانی کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، به عنوان اصلی‌ترین گزینه فدراسیون برای دستیاری ویلموتس نام برده شده و شنیده می‌شود در صورت موافقت این مربی او بار دیگر به جمع اعضای کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد.

این درحالی است که آقاجانیان ۵۴ ساله از برخی تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد سرمربیگری دریافت کرده است. مدیران باشگاه نساجی پس از مذاکراتی که با مهدی تارتار برای جانشینی مجید جلالی انجام دادند، پیشنهاد خود را برای انتخاب آقاجانیان هم مطرح کرده اند. از طرفی تکلیف کادرفنی تیم پیکان هم برای فصل آینده به صورت قطعی مشخص نیست و با وجود اعلام مسئولان این باشگاه برای باقی ماندن حسین فرکی در این تیم، اما ادامه فعالیت او در پیکان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شنیده می‌شود مارکار مدنظر مدیران باشگاه پیکان هم قراردارد و در صورت جدایی فرکی از این تیم، پیشنهاد سرمربیگری پیکان به مربی سابق تیم ملی ارائه خواهد شد.

با این وجود اصلی‌ترین پیشنهادی که برای آقاجانیان مطرح است به تیم ماشین سازی تبریز باز می‌گردد. به نظر می‌رسد با وجود بحث‌هایی که درباره تمدید قرارداد محمدرضا مهاجری با این تیم مطرح شده، اما محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تبریزی به شدت دنبال حضور مارکار روی نیمکت سبزپوشان آذربایجان است و اگر بحث حضور او در تیم ملی قطعی نشود، احتمال دارد فصل آینده آقاجانیان را روی نیمکت این تیم تبریزی ببینیم.


بیشتر بخوانید: آقاجانیان: امیدوارم شایسته ترین تیم قهرمان لیگ برتر شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار