فطریه مردم خراسان شمالی به دست نیازمندان رسید

دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی: مردم خراسان شمالی ۲ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که این مبلغ به دست نیازمندان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی از پرداخت بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه توسط مردم روزه‌دار این استان خبر داد و گفت: تمامی این مبلغ بین نیازمندان این استان توزیع‌شده است.

الهی راد با تأکید بر اینکه این آمار اولیه است و میزان کمک‌های همچنان ادامه دارد، افزود: یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان از این کمک‌ها در قالب فطریه عام و بیش از ۷۴ میلیون تومان آن نیز فطریه سادات بوده است.

وی افزود: حدود ۱۲۲ میلیون تومان از این رقم نیز کفاره غیر عمد بوده است که با ادامه داشتن جمع‌آوری و توزیع زکات و کفارات این رقم افزایش خواهد یافت.

الهی راد مراکز، کمیته امداد، بهزیستی، دفتر امام‌جمعه و برخی مؤسسات مجاز را مسئول جمع‌آوری فطریه در استان عنوان کرد و تأکید کرد: فطریه پرداختی مردم خراسان شمالی به دست خانوار‌های نیازمند این استان رسیده است.

دبیر شورای زکات خراسان شمالی بابیان اینکه مبلغ فطریه جمع‌آوری‌شده هر شهرستان به‌منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان به کار گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: فطریه پرداختی مردم استان به بیماران، ایتام، زنان بی‌سرپرست و سالمندان توزیع‌شده است.

وی گفت: افرادی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه نشده‌اند می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۵*۵*۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir و دستگاه‌های خودپرداز نیز نسبت به واریز فطریه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

فطریه مردم خراسان شمالی به دست نیازمندان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.