نماینده ایران نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ کوراش شد

تیم بیمه کوثر در مسابقات جایزه بزرگ کوراش آسیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.

نماینده شایسته ایران نایب قهرمان جایزه بزرگ کوراش شدبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جایزه بزرگ کوراش آسیا که با حضور ١٠٠ کوراش کار در قالب ١٨ تیم طی دو روز در تاریخ ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه در شهر بخارای ازبکستان برگزار شد و تیم شرکت بیمه کوثر که با ٥ کوراش کار در این دوره از مسابقات شرکت کرد و در پایان این مسابقات موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.

نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات توانستند که هر کدام صاحب مدال‌های گوناگونی شوند که در زیر به بررسی نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات می‌پردازیم:

فیروز آبادی موفق شد که مدال طلا را به نام خود ثبت کند

جعفر فیروزآبادی در وزن ٦٦ کیلوگرم، بعداز شکست حریفانی از افغانستان، هندوستان و قزاقستان به فینال این وزن راه پیدا نمود و در فینال نیز با اقتدار هرچه تمام‌تر حریف ازبکستانی خود را از پیش روی برداشت و توانست مدال طلا این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

رشیدی در کمال شایستگی نتوانست مدال طلا را به دست آورد

حامد رشیدی در وزن ١٠٠ کیلو گرم هم با از پیش روی برداشتن رقبایی از کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، در فینال مسابقات به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و در کمال شایستگی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

تیزتک حریف نماینده میزبان نشد

امید تیزتک در دور اول مسابقه خود با حریفی از افغانستان که قهرمان آسیا بود روبرو شد و در پایان توانست  با اقتدار او را از پیش روی بردارد.

تیزتک در دور دوم به مصاف حریفی از هند رفت که بعد از شکست او موفق شد که به دور بعدی مسابقات صعود کند.

امید تیزتک در دور بعدی مسابقه خود به مصاف حریفی از آذربایجان رفت، که توانست او را نیز در دقیقه دوم بازی با امتیاز حلال ازپیش روی بردارد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ آسیا صعود کند.

تیزتک در دور نیمه نهایی با حریفی از تاجیکستان روبرو شد و موفق شد که با اقتدار از سد او هم نیز بگذرد و در فینال باید به مصاف حریفی از تیم میزبان یعنی ازبکستان برود.

تیزتک در فینال مسابقات نتوانست حریف ازبکستانی خود را از پیش رو بردارد و مدال نقره این دوره از مسابقات را به دست آورد.

مصطفی آهن فروش مدال برنز جایزه بزرگ کوراش آسیا را به دست آورد

در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم نیز مصطفی آهن فروش در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم نیز حریف افغانستان خود را از پیش روی برداشت و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

مصطفی آهن فروش در دور سوم و نیمه نهایی مسابقه مغلوب حریفی از تاجیکستان شده و نتوانست به فینال مسابقات راه پیدا کند و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

قدیمی تنها نماینده حذف شده ایران در رقابت‌های کوراش آسیا

هادی قدیمی نیز در وزن ٨١- کیلوگرم نیز در دور اول موفق شد حریف ترکمنستانی خود را شکست دهد و به دور دوم رقابت‌ها صعود کند. قدیمی در دور دوم نتوانست حریف تاجیکستانی خود را شکست دهد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مدیر فنی و داور بین المللی محمد حسن مجلسی، سرمربی رضا مهنان، مربی حسین برغمدی و داور بین المللی محمد خانی اسفندابادی مسوولیت فنی تیم اعزامی را بعهده داشته و اقای رضا نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسون جهانی کوراش به دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حاضر بودند.

لازم به یادآوری است که در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم کوراش شرکت بیمه کوثر، که به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت نموده بود و در پایان توانست با کسب ١ مدال طلا، ٢ مدال نقره و ١ مدال برنز بعد از تیم میزبان (ازبکستان)، در بین ١٨ تیم شرکت کننده در جایگاه دوم قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

کوراش کاران ایران از دور رقابت ها حذف شدند

پایان کار کوراش کاران کشورمان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز

علی اکبری در کوراش طلایی شد


انتهای پیام/

تیم بیمه کوثر نماینده ایران در مسابقات جایزه بزرگ آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار