مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: در استان ۱۱۸ مجتمع گلخانه‌ای مجوز فعالیت دارند که ۸۰ مورد آن‌ها فعال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری گفت: استان قزوین امسال در حوزه گلخانه‌ها با توجه به بارندگی‌ها و نوع کشت محصول، وضعیت خوبی دارد که علارغم این شرایط مناسب از ۱۱۸ مجتمع گلخانه‌ای دارای مجوز در استان، فقط ۸۰ مورد آن فعال است.

علیخانی ادامه داد: مجتمع‌های گلخانه‌ای اهمیت زیادی برای استان دارند و به شرطی مورد حمایت قرار می‌گیرند که عملیات اجرایی آن‌ها با توقف مواجه نشود.

وی با بیان اینکه چنین مشکلاتی را همچنین در بخش انرژی خورشیدی، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و هتل شاهد هستیم، اضافه کرد: یکی از دلایل بروز این نوع مشکلات، صدور مجوز سرمایه گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی بدون طرح آن‌ها در مرکز سرمایه گذاری استان است که در نهایت به توقف طرح بعد از صدور مجوز منجر می‌شود.

این مسئول گفت: مهمترین اولویت برای ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری اثبات اهلیت سرمایه گذار و متقاضی است تا منابع ملی به راحتی در اختیار افراد ناتوان قرار نگیرد.

علیخانی افزود: در صدور مجوز برای سرمایه گذاری باید همه جوانب بررسی شود تا در وسط کار شاهد توقف طرح‌ها نباشیم.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۸۰ مجتمع گلخانه ای در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار