در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف ۱۰ هزار متر کابل برق تقلبی در لاله زار/ جریمه ۴ میلیارد ریالی برای فروشندگان پمپ آب چینی در محدوده بازار

ایزدی از بررسی شکایات مردمی و جریمه متخلفان در دو پرونده فروش کابل‌های برق تقلبی و پمپ آب چینی خبر داد.


کشف ۱۰ هزار متر کابل برق تقلبی در لاله زار/ جریمه ۴ میلیارد ریالی برای فروشندگان پمپ آب چینی در محدوده بازارحسین ایزدی رئیس گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر توزیع و فروش کابل‌های برق غیراستاندارد در بازار لاله زار تهران به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع شد.

ایزدی با اشاره به اعزام ماموران گشت تعزیرات حکومتی به آدرس‌های اعلامی، تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران تعزیرات از سه واحد صنفی عمده فروش کابل‌های برق، ۱۰ هزار متر کابل برق فاقد استاندارد کشف شد.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به برخورد با متخلفان این پرونده، تصریح کرد: گزارشات دیگری به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع شد که این گزارش‌ها حاکی از آن بود که تعدادی از فروشنده‌های واحد‌های صنفی در محدوده بازار تهران اقدام به فروش پمپ‌های آب با قیمت‌های دو و سه برابری نرخ مصوب بر کالا به مشتریان خود می‌کنند.


بیشتر بخوانید: کشف ۱۰ تن خرمای تقلبی در یکی از انبارهای جنوب تهران


وی افزود: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این واحد‌های صنفی نسبت به گرانفروشی پمپ‌های آبی که طرف قراردادشان شرکت‌های چینی بودند، اقدام می‌کردند.

ایزدی با بیان اینکه شاکیان پرونده عنوان کردند که پس از خریداری، پمپ‌های آب بلافاصله معیوب شدند و نیاز به تعمیر داشتند، خاطرنشان کرد: در پایان  متخلفان به پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به بررسی یک پرونده تخلفاتی دیگر در حوزه گرانفروشی مربوط به لوسترهای خانگی، گفت: درپی شکایت مردمی مبنی بر گرانفروشی لوسترهای خانگی در محدوده خیابان شریعتی، ماموران گشت تعزیرات با بررسی پرونده دریافتند که متصدی فروشگاه اقدام به فروش لوسترهای خانگی با قیمت دو و سه برابر نرخ مصوب کرده است.

ایزدی اضافه کرد: با بررسی پرونده حکم به جریمه متصدی گرانفروش لوسترهای خانگی صادر شد و با وی در چارچوب قانون برخوردهای لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار