برگزاری جلسه هم اندیشی ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی جلسه هم اندیشی ایمنی و حریم راه‌های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه هم اندیشی ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌ها و رئیس اداره نگهداری راه‌ها و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان و جمعی از کارشناسان تشکیل یافت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این جلسه با تاکید بر صیانت و حفاظت از حریم راه‌های استان علی الخصوص راه‌های روستایی، حضور به موقع راهداران در صحنه‌های تصادف جاده ای، ایمن سازی محور‌های مواصلاتی با بروز رسانی علایم ایمنی و جایگزینی علایم جدید بجای علایم معیوب و آسیب دیده و نیز گزارش معایب محور‌های مواصلاتی توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را خواستار شد.

بصیر صادق پور با اشاره به لزوم توجه به منظره آرایی، چیدمان مناسب و صحیح علایم در یک امتداد، برچیدن تابلو و بنر‌های غیر مجاز افزود: لازم است در بحث صدور مجوز‌ها برای ایجاد ساختمان‌ها و سازه‌ها وسواس و دقت لازم اعمال شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با تاکید بر هماهنگی کامل کارشناسان اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها در حفظ حریم محور‌های مواصلاتی گفت: باید سعی شود تخلفات و نواقص محور‌های مواصلاتی استان در اسرع وقت شناسایی و نسبت به رفع به موقع آن اقدام گردد.

بابک شیوخی با تاکید بر اصل بخشندگی جاده‌ها گفت: جمع آوری تابلو‌های مازاد، ملزم نمودن پیمانکاران جهت رعایت قوانین و مقررات و حفاظت از حریم محور‌ها از الزامات ایمنی و حریم راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هم اندیشی ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.