تردد ۱۱ میلیون و ۵۵۶ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد ۱۱ میلیون و ۵۵۶ خودرو در محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای خردادماه تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه از یکم خرداد تا ۲۰ خردادماه، ۱۱ میلیون و ۵۵۶ خودرو در محور‌های مواصلاتی استان تردد کردند، گفت: بیش‌ترین تردد‌ها به ترتیب در محور ماهشهر-بندرامام خمینی (ره) با تردد ۴۰۷ هزار و ۱۶۷ وسیله نقلیه، بندر امام خمینی (ره) -ماهشهر با تردد ۳۸۸ هزار و ۸۱۲ وسیله نقلیه و محور شوش-اهواز با تردد ۳۱۸ هزار و ۲۸۳ وسیله نقلیه انجام شد.

وی اظهار کرد: طی این مدت، بیش‌ترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های اندیمشک-خرم آباد، خرم آباد-اندیمشک و شوش-اهواز و بیش‌ترین تردد خودرو‌های سواری و وانت در محور‌های ماهشهر-بندرامام خمینی (ره)، بندر امام خمینی (ره) -ماهشهر و ورودی شرق اهواز به ثبت رسید.

بهرامی نیا بیان داشت: این تعداد تردد در محور‌های مذکور، توسط ۱۰۴ سامانه تردد شمار ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه اوج تردد خودرو‌ها بین ساعت ۱۸ الی ۲۰ صورت می‌گیرد، افزود: در ماه گذشته نیز تردد بیش از ۱۹ میلیون و ۳۶۸ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید. ​

انتهای پیام/گ

محور اهواز-شوش، پرترددترین محور خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار