جلسه ستاد رسانه ای رونق تولید در صداوسیمای مرکز سمنان

جلسه ستاد رسانه ای رونق تولید به منظور تحقق منویات رهبری در صداوسیمای مرکز سمنان تشکیل شد.

جلسه ستاد رسانه ای رونق تولید در صداوسیمای مرکز سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در جلسه ستاد رسانه ای رونق تولید در صداوسیمای مرکز سمنان که جمعی از برنامه سازان صدا و سیمای سمنان و صاحبان صنایع حضور داشتند موانع و چالش‌های موجود بر سر راه تولید و صادرات و نیز تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در این زمینه مطرح و راه‌های رفع این موانع و فرهنگ سازی در جامعه برای حمایت از بخش تولید ارائه شد.

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در این جلسه با بیان مشکلات بخش صنعت و معدن و صادرات در سطوح کشوری و استانی گفت: در برنامه سازی‌های رسانه‌ای باید ضمن توجه به منافع ملی و نقاط قوت، چالش‌ها و نقاط ضعف هم مطرح و چاره اندیشی شود.

وی انجام کار‌های کارشناسی نشده و استفاده نکردن از افراد اهل فن و مرتبط، وجود مافیای اقتصادی، صدور بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های بی پایه و ناپایدار را از جمله مهمترین مشکلات در حوزه تولید عنوان کرد و خواستار تهیه و ساخت برنامه‌هایی برای فرهنگ سازی و کمک به رونق تولید شد.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این جلسه با بیان بخشی از اهداف ستاد رسانه‌ای رونق تولید گفت: گفتمان سازی، بهبود فضای کسب و کار، فرهنگ سازی برای استفاده از کالای ایرانی، معرفی کار آفرینان برتر و شرکت‌های دانش بنیان از جمله اهداف این ستاد است.

وی افزود: کمک به شکوفایی اقتصادی و تولید در کشور و ایجاد امید و نشاط در جامعه، محور و رویکرد اصلی برنامه سازی‌ها در رسانه ملی است.

در این جلسه تولید کنندگان و صاحبان صنایع نیز راهکار‌های چگونگی رونق تولید و نقاط قوت و ضعف در مسائل اقتصادی را مطرح کردند.

انتهای پیام /  گ

تشکیل جلسه ستاد رسانه ای رونق تولید در صداوسیمای مرکز سمنان

برچسب ها: رونق تولید ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین عباسی قاین
۰۶:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام منون از ایده های جالبتون
اگه ده درصداز افراد جویای کار شرایط انجام اون را داشته باشن تو این اوضاع بازم خوبه
اگه ممکنه راهنماییم کنید در قوانین برداشت از معدن شن وماسه چون فکرمیکنم صنعت ومعدن ودارایی شهرمون خیلی ظلم میکنه
France
نصيري
۲۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
با سلام. اكثر شغل هاي پيشنهادي كه از برنامه تلويزيون شاهد اون هستم، مشاغلي هست كه در همون ابتدا نياز به سرمايه بالايي داره ولي گوينده برنامه ادعاش چيز ديگه اي هست. مثلا آخرين برنامه توليد نسترن كه خودشون اعلام داشتن زمين ٢ هكتاري لازمه ولي همين زمين رو خيلي ها ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
هادی محمدی نیسیانی
۲۳:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
اگه زمینی باشه قابل کشت کشاورز خوبی ام داداشامم هستن ببامم بیکاره هرجا کشورم بگید میایم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد مصباحی
۱۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
من بیست سال محافظ حمل پول بانک ملت بوده بصورت رسمی وبه علت مشکلات خانوادگی طلاق اخراج شدم الان دوتا دختر دم بخت دارم یکی از آنها دختر خوانده هست وچون سنم بالا رفته کار نمیدن بهم تروخداشما اگه میتوانید مشکل من را حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
دریغا از یه پاسخ
آخرین اخبار