دستگیری سارقان طلا و جواهرات کودکان در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۲ سارق طلا و جواهرات کودکان دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان طلا و جواهرات کودکان در خاشسرهنگ ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از کودکان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان خاش قرار گرفت.

سرهنگ کوچک زایی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با حضور در مناطق خلوت و فاقد روشنایی اقدام به شناسایی کودکان خردسال نموده و در یک اقدام فریب کارانه و در پوشش پرسیدن آدرس نسبت به انتقال کودکان به مناطق دورافتاده و متروکه اقدام و پس از سرقت طلا و جواهرات این کودکان اقدام به رهاکردن آن‌ها در حاشیه شهر می‌کردند.

وی ابراز کرد: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارقان که دوجوان ۲۲ ساله هستند در بازجویی‌های اولیه به ۳ فقره سرقت طلا وجواهرات به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کوچک زایی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی که از طریق پلیس آموزش داده می‌شود از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ع

سارقان در خاش دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار