ایرانمنش: ورودی مسابقات بانوان را از ۶ میلیون به ۱۵ میلیون تومان رسانده اند

سرمربی تیم فوتسال دختران مس کویر کرمان گفت: سازمان لیگ برای هر تیم لیگ کشوری فوتسال بانوان مبلغ ۱۵ میلیون تومان ورودی می‌گیرد.

ایرانمنش: ورودی مسابقات بانوان را از ۶ میلیون به ۱۵ میلیون تومان رسانده اند/ مهم‌ترین معضل فوتسال بانوان توپ است

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سال گذشته هر تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مبلغ ۶ میلیون تومان ورودی پرداخت می‌کرد، اما در سال جاری ورودی هر تیم به مبلغ ۱۵ میلیون تومان رسیده است و این مقدار پول با توجه به شرایط مالی تیم‌ها و مسائل اقتصادی کشورمان هزینه بسیار بالایی به شمار می‌آید. اینقدر مشکلات مالی در لیگ بانوان وجود دارد که اگر حامیان مالی تیم‌ها به ما مبلغ سال گذشته را هم برای شرکت در مسابقات سال جاری بدهند ما خدا را شکر می‌کنیم.

او تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات لیگ بانوان جدا از مسائل مالی، موضوع توپ‌هایی است که در مسابقات مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور مثال در یک بازی از توپی استفاده می‌شود که متعلق به ۱۵ سال پیش است. هر سال تیم‌ها سر این موضوع توپ‌ها بحث دارند که چرا از توپ‌های یکدست و مناسبی در مسابقات کشوری استفاده نمی‌شود.

با برگزاری پلی آف مخالف هستم

ایرانمنش افزود: در جلسه قرعه کشی قرار شد لیگ سال جاری با مرحله پلی آف برگزار شود، اما من با این موضوع مخالف بودم و یک دلیلش هم هزینه بالایی است که پلی آف به دوش تیم‌ها می‌گذارد و ما با هزینه برگزاری پلی آف می‌توانیم قرارداد خیلی از بازیکنانمان را پرداخت کنیم. مسئله دیگر این است که لیگ بانوان با حضور ۱۴ تیم و ۲۶ رقابت برگزار می‌شود و برگزاری پلی آف مربوط به لیگی می‌شود که ۸ تیم در آن شرکت کرده اند، ما همین طوری در حالت عادی ۹ ماه درگیر لیگ برتر هستیم.

داوری‌ها در بخش بانوان پیشرفتی نداشته است

ایرانمنش در ادامه گفت: سطح داوری‌ها در لیگ بانوان هیچ پیشرفتی نداشته است و ما فقط ۲ داور خوب در کشورمان به نام‌های زری فتحی و گلاره ناظمی داریم، اگر تیمی شانس بیاورد در یک بازی حساس یکی از این ۲ نفر داور بازی باشد وگرنه که اوضاع سایر داوری‌ها چندان چنگی به دل نمی‌زند.

تیر ماه تمریناتمان را شروع می‌کنیم

سرمربی دختران کویر مس کرمان گفت: سال گذشته فکر می‌کنم که تنها تیمی بودیم که ۸۰ درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرد و برای آماده دسازی در لیگ سال جاری نیز تمرینانمان را از تیر ماه آغاز خواهیم کرد. اسامی ملی پوشان ما در لیگ سال جدید عبارتند از: نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب، فاطمه خدایی و پریوش خلیلی و سایر بازیکنانمان به این قرار هستند: هانیه علی دادی، زینب انجم شعاع، بهار عرب، عالیه مرشد، زهرا اسدی و مهسا محمدی که با این افراد تیممان را تشکیل داده ایم.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار