سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هر اتفاقی که در ایران برای تیم لهستان بیافتد ضررش برای تیم ملی و فدراسیون کشورمان خواهد بود.

خوش خبر: هر اتفاقی برای لهستان بیافتد دودش به چشم تیم ملی می‌رود

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من تلاش کردم که بازیکنان ملی پوشمان وارد حاشیه‌ها و مسائل پیش آمده با تیم لهستان و کوبیاک نشوند، از آن‌ها خواسته ام که در این باره نه صحبتی کنند و نه نظری بدهند، چون این مسائل مربوط به فدراسیون می‌شود و آن‌ها هم نامه نگاری‌های لازم را کرده اند.

او تصریح کرد: من می‌دانم که اگر بازیکنی مثل سعید معروف حرفی بزند، خدانکرده باعث تحریک تماشاگران ما می‌شود و از طرفی هم اگر هر اتفاقی در ایران از جانب تماشاگران ما برای تیم لهستان بیافتد، دودش در وهله او. ل به چشم تیم ملی و فدراسیون والیبال کشور خودمان می‌رود و باعث ضرر رسیدن به خودمان می‌شود پس ما باید از هر عامل تحریک آمیزی خودداری کنیم.

خوش خبر افزود: عاجزانه از تماشاگران کشورمان خواهش می‌کنم یکسری شئونات را در حمایت از تیم محبوب کشورشان رعایت کنند، به طور قطع حضور منظم تماشاگران با نظم و تشویق درست از تیمشان نشان دهنده فرهنگ غنی ما است، تماشاگران نباید رفتار نسنجیده‌ای برای حمایت از تیم ایران از خودشان در این ۲ هفته به نمایش بگذارند.


بیشتر بخوانید:

آمار ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌های والیبال / ایرانیان در صدر بهترین‌ها

تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشت/ مسئولان ورزش در خواب!

عبادی پور: نمی‌توان قول صعود داد/ مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه


انتهای پیام/

اظهارات خوش خبر درباره تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار