امام جمعه بندرعباس:

رفتار شجاعانه رهبری مبنای قرآنی دارد

امام جمعه بندرعباس گفت: رفتار شجاعانه رهبری مبنای قرآنی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،   آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تشکر از رفتار قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر نخست وزیر ژاپن گفت: این رفتار شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از مبانی قرآنی سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با زورگویی می‌خواهند همه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران را نابود کنند.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: در قرآن آمده است که اگر دشمن بر پیمان خود باقی ماند شما هم آن پیمان را محترم بدانید و اگر دشمن عهدشکنی کرد، بر شما جایز نیست بر عهد و پیمان خود ایستادگی کنید.

وی با اشاره به تاریخ و جنایت‌های آمریکا در ژاپن گفت: باید از سیاستمداران کشور ژاپن پرسید شما که نیروی نظامی ندارید و در این زمینه به آمریکایی‌ها وابسته هستید، از آن‌ها چه خیری دیده اید که حالا در سفر به ایران مدعی انتقال پیام رئیس جمهور آمریکا شده اید.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استکبار از راه‌های مختلفی سعی در چپاول ملت‌ها دارد گفت: استکبار با ادعا‌هایی مانند برتری نژادی، تقسیم کشور‌ها به جهان سرمایه داری، سوسیالیستی و جهان سوم و حتی به بهانه وجود خلاقیت‌های بیشتر در کشور‌های اروپایی و چند کشور دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب، سعی دارد بر کشور‌های کمتر توسعه یافته مسلط شود.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه دروغ بودن همه این ادعا‌ها با نگاهی به تاریخ به اثبات می‌رسد، افزود: ایمان به شعار ما می‌توانیم که بر گرفته از رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) است می‌تواند کلید بسیاری از مشکلات باشد.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به ۲۰ خرداد و هفته صنایع دستی گفت: توسعه صنایه دستی به دلیل ایجاد زمینه‌های مناسب برای بروز خلاقیت و نشاط یکی از روش‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان در جامعه است.

وی افزود: علاوه بر بازاریابی خارجی برای صنایع دستی، تلاش برای بازاریابی داخلی هم از نیاز‌های این بخش است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲۱ خرداد و هفته جهاد کشاورزی خطاب به جوانان گفت: جوانان کشور باید بدانند که یکی از راه‌های تحقق رونق تولید، فعالیت‌های کشاورزی همراه با علم و دانش است.
انتهای پیام/ز


خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

برچسب ها: نماز جمعه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.