صالحی‌امیری: انتخاب کادرفنی تیم‌های ملی بر عهده ستاد عالی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب کادرفنی تیم‌های ملی بر عهده ستاد عالی است و ما هیچ دخالتی در این موضوع نداریم.

صالحی امیری: انتخاب کادرفنی تیم های ملی بر عهده ستاد عالی استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: در مورد انتخاب سرمربی‌ها و اعزام تیم‌ها به مسابقات یک ستاد تشکیل داده ایم به نام ستاد عالی که متشکل از مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی است. تمام فدراسیون‌ها برای انتخاب سرمربی خود باید از مسیر ستاد عالی عبور کنند.

او در مورد این موضوع که کمیته ملی المپیک دخالتی در انتخاب سرمربی در فدراسیون‌های مختلف ندارد گفت: ما درباره شخص و کادرفنی یک تیم در فدراسیون‌های مختلف ورزشی هیچ دخالتی نمی‌کنیم. فدراسیون پیشنهاد می‌دهد، پیشنهادش در ستاد عالی مورد بحث قرار می‌گیرد و در نهایت جمع بندی می‌شود و این مصوبه برای تمام فدراسیون‌ها لازم الاجرا است.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد فرهاد مجیدی که یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید است گفت: هیچ مشکلی با شخص مجیدی نداریم، ما به روند انتخاب معترض بودیم که باید اصلاح شود. خوشبختانه تاج این باور را دارد که باید مسیر قانونی و اداری طی شود.

او در مورد زمان معرفی سرمربی تیم ملی امید گفت: هفته‌ی آتی ستاد عالی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید با ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد. تاج نیز در این جلسه حضور پیدا می‌کند و پیشنهاداتش را بیان خواهد کرد. هر چه که ستاد عالی تصویب کند لازم الاجرا خواهد بود. باید مراقب باشیم شخصیت مجیدی خراب نشود.


بیشتر بخوانید:

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت


انتهای پیام/

صحبت‌های صالحی امیری در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار