منزوی: وقتی همکاران استراماچونی به ایتالیا نرسیدند چطور از قرارداد با استقلال منصرف شده‌‎اند؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خبر انصراف مربی ایتالیایی از حضور روی نیمکت استقلال صحت ندارد.

منزوی: وقتی همکاران استراماچونی در هواپیما هستند چطور از قرارداد با استقلال منصرف شده اند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص اخباری که مبنی بر منصرف شدن استراماچونی از آمدن به ایران منتشر شده است، تصریح کرد: من نمی‌دانم که اگر این حرفِ استراماچونی است، پس به چه کسی گفته است؟ همکاران او به ایران آمدند و جلسه‌ای با آن‌ها برگزار کردیم و آن‌ها نیز از امکانات باشگاه دیدن کردند و تازه امروز از کشور خارج شدند. حالا این که چه کسی این خبر را منتشر کرده است، من نمی‌دانم. منتظریم تا استراماچونی قراردادی که به صورت ایمیلی برای او فرستادیم را امضا کند و آن را برای ما بفرستد.

او ادامه داد: این خبر را می‌گویند از هیئت مدیره نقل شده است. ما در این هیئت ۵ نفریم و حتما اعضای دوره‌های گذشته در هیئت مدیره این خبر را اعلام کرده اند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره این که گفته می‌شود رای استراماچونی برای حضور در ایران را زده‌اند، تاکید کرد: همکاران استراماچونی هنوز در هواپیما هستند و هواپیمای آن‌ها به زمین ننشسته است. چطور ممکن است که منصرف شده باشند؟ ما مذاکرات خوبی با آن‌ها داشته ایم و من فکر می‌کنم که آرزوی هر کسی است که به ایران بیاید و برای استقلال مربیگری کند.

او در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال برای قرارداد با مربی ایتالیایی امیدوار باشند یا نه، پاسخ داد: امید هواداران استقلال که به استراماچونی نیست. تیم ما با ریشه‌تر از این حرف ها و امید ما نیز به خدا است. استراماچونی بعد از مذاکره با فتحی قرار است جوابش را به ما اطلاع دهد و ما نیز منتظریم که همکاران او برسند و تکلیف مشخص شود. این را نیز باید گفت که ما مشکلات بزرگتری نسبت به انتخاب مربی در استقلال داریم و همین مشکلات مالی مثل یک بار سنگین روی دوش استقلال است.

منزوی در پایان درمورد انتخاب دستیاران استراماچونی خاطرنشان کرد: اجازه بدهید این موضوع را بعدازظهر و پس از مشخص شدن نظر قطعی مربی ایتالیایی مشخص کنیم چرا که دست به دست شدن اسامی مد نظر به تیم لطمه وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید:

استراماچونی به استقلال می‌آید

استراماچونی با ۳ دستیار ایران می‌آید

استراماچونی: در ماموریت جدید همه با هم هستیم


انتهای پیام/

صحبت‌های منزوی در خصوص آخرین اخبار از مربی جدید استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار