فرمانده نیروی انتظامی:

با هرگونه بی نظمی و مخلان امنیت برخورد جدی می‌شود/وظیفه ذاتی نیروی انتظامی امنیت و آرامش مردم است

با هرگونه بی نظمی و مخلان امنیت برخورد جدی می‌شود/ وظیفه ذاتی نیروی انتظامی امنیت و آرامش مردم است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی و مخلان نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله علی اصغر دستغیب تولیت حرم مطهر شاه چراغ (ع)، با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی و مخلان نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف برخورد جدی می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با لطف و عنایت حق تعالی، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تلاش همکاران در نیروی انتظامی بتوانیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم و سرباز خوبی برای ایشان باشیم.

وی اضافه کرد:  نیروی انتظامی تمام سعی خود را کرده که وظایف ذاتی اش که امنیت، آرامش و آسایش مردم است را بتواند به نحو احسن انجام دهد.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی گام‌های خوبی در کشور برداشته است و در یک فضای آرام و بدون حاشیه مشغول خدمت به شهروندان است، تصریح کرد: در این زمینه توانسته ایم رضایت مقام معظم له و مسئولان را جلب کنیم.

در این دیدار همچنین آیت الله دستغیب تولیت حرم مطهر شاه چراغ (ع)، فعالیت‌های پلیس فارس در خصوص نظم و امنیت را ستودنی دانست و افزود: این استان بدون کوچکترین ادعایی در یک وضعیت بسیار آرام قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر وضعیت امنیت در کشور را نسبت به گذشته مقایسه کنیم خیلی بهتر شده است، تصریح کرد: این کار‌ها فردی نیست و مدیربت و فرماندهی نقش بسزایی در این زمینه دارد.

تولیت حرم مطهر شاه چراغ (ع) به اهمیت کار و ماموریت مرزبانی اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که ما در نظام مقدس جمهوری اسلانی ایران و در حال حاضر بیش از امور دیگر باید به آن توجه داشته باشیم مساله مرزبانی است.

وی افزود: فرمانده انتظامی فارس در زمان مسئولیت خود کار‌های بسیار مهم و ارزنده‌ای انجام داده است و این استان متنعم به یک نعمت و موهبت الهی بود.

انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده ناجا در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار