مراسم معارفه پرستو مهرپناه سرپرست جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه

مراسم معارفه سرپرست جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون پشتیبانی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مراسم معارفه پرستو مهرپناه سرپرست جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون پشتیبانی، ذیحساب و جمعی از پرسنل حوزه مالی برگزار شد.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل بهزیستی از همراهی و همکاری مجموعه مالی در طول حضورش در این حوزه تشکر کرد و از تمامی پرسنل خواست نهایت همکاری خود را با سرپرست جدید امور مالی را داشته باشند.

وی با بر شمردن وظایف خطیر مالی در رازداری، امانتداری، پاکدستی و به روز بودن اطلاعات در این حوزه، افزود: مجموعه مالی از همه این خصوصیات برخوردار است و یکی از با انضباط‌ترین مجموعه‌هایی است که وظایف آن خدمت به مددجویان وپرسنل اداره به نحو احسن است.

وی کسب رتبه دستگاه برتر در سال ۹۶ در اجرای حسابداری تعهدی و همچنین معرفی ذیحساب اداره به عنوان ذیحساب برتر در سال ۹۷ و رضایت دستگاه‌های ناظر در ارزشیابی‌های انجام شده را گوشه‌ای کوچک از افتخارات این مجموعه عنوان کرد که با تلاش شبانه روزی همه همکاران محقق شده است.

وی در ادامه با تبریک به مسئول جدید حوزه مالی، وی را مدیری منظم وسختکوش خواند و گفت: ان شاءالله در سایه الطاف الهی و پشتیبانی مدیر جهادی اداره کل دکتر رضوان مدنی و تلاش سرپرست جدید امور مالی و همه همکاران شاهد ارتقای هرچه بیشتر رتبه‌های مالی خواهیم بود.

حسینی در پایان برای پرستو مهرپناه و مجموعه همکار و همراه ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را از ایزد منان خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/د

انتصاب جدید در بهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار