مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد:

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در یزد برگزار می‌شود.

رقیه دوست فاطمی‌ها مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) در یزد برگزار می‌شود.

دوست فاطمی‌ها افزود:  در این دوره از جشنواره کتاب‌خوانی رضو ی۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک ۴ تا ۱۲ سال، نوجوان ۱۳ تا ۱۷ سال  و جوان و بزرگ‌سال ۱۸ سال به بالا معرفی‌شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

دوست فاطمی‌ها ادامه داد: همچنین شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسّر است و شرکت برای عموم کتابداران علاقه‌مند، تنها در بخش الکترونیک امکان‌پذیر است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۲۸ خرداد اعلام کرد  و گفت: علاقمندان برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

شایان بذکر است که برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و شهرستانی معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی  در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.