هشدار روسیه درباره ارتباط دادن حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان به ایران

پسکوف با هشدار درباره ارتباط دادن حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان به ایران، تاکید کرد با توجه به در اختیار نداشتن اطلاعات کافی درباره این حادثه هنوز زود است که بتوان درباره این حادثه قضاوت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره ارتباط دادن حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان به ایران توسط آمریکا، هشدار داد.

دیمیتری پسکوف تصریح کرد با توجه به در اختیار نداشتن اطلاعات کافی درباره این حادثه هنوز زود است که بتوان درباره این حادثه قضاوت کرد.

نشست شورای امنیت درباره انفجار ۲ نفتکش در آب‌های عمان در حالی بدون نتیجه پایان یافت که آمریکا ایران را در این باره متهم کرد، اما سایر کشور‌ها نامی از ایران نبرده و خواهان تحقیقات شدند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل، بعد از نشست شورای امنیت این سازمان درباره حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان که پشت در‌های بسته برگزار شده بود ادعا کرد ایران مسئول این حملات بوده است.

نشست شورای امنیت به دلیل شنیده شدن پی در پی صدای ۲ انفجار مهیب در داخل آب‌های دریای عمان و به دنبال آن حمله به ۲ نفتکش تشکیل شده بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد ۲ نفتکش غول‌پیکر (سوپر تانکر) حامل نفت خام در این انفجار‌ها هدف حمله قرار گرفتند. گفته می‌شود بنادر پاکستان و عمان از این ۲ نفتکش پیام درخواست کمک دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار