به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده ایم و در رتبه دوم جدول قرار داریم بازیکنان و کادرفنی روحیه بالایی دارند، اما تیم‌هایی که باید در ارومیه با آن‌ها بازی کنیم، حریفان مستقیم ما هستند و مانند ایران برای حفظ صدر جدول و کسب جواز حضور در فینال بازی می‌کنند. این امر سبب می‌شود مردم بازی‌های خوبی را ببینند.

خوش‌خبر: تیم‌هایی که در ارومیه با آن‌ها بازی می‌کنیم حریفان مستقیم مان هستند/ قرار گرفتن تیمی آسیایی روی سکوی لیگ ملت‌های والیبال جالب است

او درباره اینکه برخی بازیکنان ارومیه‌ای ایران قرار است این سه بازی در شهر خودشان به میدان بروند، بیان کرد: تمام بچه‌ها به ویژه آن‌هایی که اهل ارومیه هستند انگیزه فوق العاده‌ای دارند. شاید به ندرت پیش بیاید بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال در شهر خود و مقابل چشمان خانواده شان برابر تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنند. به همین دلیل بسیار هیجان زده هستند. در کل اگر بازیکنان مانند دیدار‌های قبلی بازی خودشان را انجام بدهند و همان انگیزه قبلی را داشته باشند بردن تیم‌های بزرگ دنیا دور از دسترس نیست.

خوش خبر درباره اظهارات میشل کوبیاک، بازیکن تیم لهستان علیه مردم ایران و جریمه شدن او از سوی فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: زمانی که کوبیاک درباره ملت بزرگ ایران اینگونه حرف زد در چین بودیم و بازیکنانمان می‌خواستند به این صحبت‌ها واکنش نشان بدهند، اما خواهش کردیم این کار را انجام ندهند چرا که با حاشیه تمرکزشان به هم می‌ریزد. فدراسیون والیبال ما جز فدراسیون‌های مهم جهان است و قطعا قدرت پیگیری صحبت‌های کوبیاک را دارد و این کار هم انجام شد. بازیکنان ما اگر حرفی دارند باید آن را در زمین و با اسپک هایشان بزنند. دیدید که فدراسیون جهانی هم کوبیاک را جریمه کرد.

خوش‌خبر: تیم‌هایی که در ارومیه با آن‌ها بازی می‌کنیم حریفان مستقیم مان هستند/ قرار گرفتن تیمی آسیایی روی سکوی لیگ ملت‌های والیبال جالب است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره شانس این تیم برای قرار گرفتن روی سکوی لیگ ملت‌ها گفت: روی سکو رفتن در لیگ ملت‌های والیبال بسیار سخت است. زمان سرمربیگری اسلوبودان کواچ چهارم لیگ جهانی شدیم. تیمی که پایه آن را خولیو ولاسکو ریخته بود. در این سطح از والیبال نمی‌توان نتیجه را از پیش تعیین کرد و امکان دارد هر اتفاقی بیفتد. تیم‌های نقاط ضعف و قوت هم را با آنالیز‌هایی که انجام می‌شود می‌شناسند.

او افزود: برای والیبال جهان جالب است تیمی آسیایی روی سکو برود و بچه‌های ما هم برای رسیدن به این هدف می‌جنگند.

خوش خبر درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی والیبال گفت: اکنون وضعیت خوبی داریم. امیر غفور در روز‌های اخیر تمرین‌های خوبی انجام داده و مشکلی برای بازی ندارد. محمد موسوی هم به تمرینات بازگشته و تمرین‌های عالی انجام می‌دهد. تنها بازیکن مصدوم ایران، محمد جواد معنوی نژاد است که به تازگی زیر نظر سیامک افروزی (پزشک تیم ملی) دویدن و پرش را شروع کرده است، اما به بازی‌های ارومیه نمی‌رسد و امیدواریم در بازی‌های هفته‌های آتی در ترکیب باشد. فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند تا سربلند از میادین بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار