اقدام جالب دو هنرمند خوش‌ذوق در تقدیر از رفتگران زحمتکش +فیلم

دو هنرمند خوش‌ذوق در اقدامی جالب و خداپسندانه با پوشیدن لباس رفتگران شریف شهردادری، یک قطعه هنری در تقدیر از آنها اجرا کردند.

اقدام جالب دو هنرمندخوش ذوق در حمایت از رفتگران زحمتکش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو هنرمند خوش‌ذوق در اقدامی جالب و خداپسندانه با پوشیدن لباس رفتگران شریف شهرداری اجرایی، یک قطعه هنری در تقدیر از آنها اجرا کردند.

 حتما تا به حال صدای خش‌خش  جارو  را در خیابان محل سکونت خود در  بامداد شنیده‌اید؛ این صدای خش‌خش جاروی آنهایی است که قدشان خمیده می‌شود تا سهل‌انگاری برخی شهروندان در سطح شهر را جبران کنند. رفتگران از اقشار محروم ولی شریف و پاک دست جامعه هستند که بعضاً با کم‌لطفی و بی‌توجهی شهروندان مواجه می‌شوند. کار رفتگران سخت و طاقت‌فرساست؛ همه این را می‌دانند و می‌گویند, اما تا در کنارشان نباشید و نبینید, متوجه نمی‌شوید که معنای این سختی چیست. این قشر با پایین ترین درآمد جزو بامسئولیت‌ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه محسوب هستند.

در کنار تمام کم‌لطفی‌ها، دو هنرمند خوش‌ذوق با لباس رفتگران اجرای موسیقی کردند و عواید آن را به این قشر زحمتکش اختصاص داده‌اند.

انتهای  پیام/

برچسب ها: رفتگران ، زحمتکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
چه قشنگه بود