در حالی که قرار بود در حاشیه اجلاس سران شانگهای، رئیس‌جمهور کشورمان با نخست‌وزیر هند دیدار کند، بنا به دلایلی این ملاقات صورت نگرفت.

چرا دیدار روحانی با مودی لغو شد؟به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود در حاشیه اجلاس سران شانگهای، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با نارندرا دامورداس مودی نخست‌وزیر هند دیدار کند، بنا به دلایلی این ملاقات صورت نگرفت.

در پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران از منابع آگاه، دلیل لغو این دیدار فشردگی برنامه‌ها و دیدار مقامات هندی و حاضر نشدن آنها در موعد مقرر عنوان شد.

روحانی پس از دیدار با مقامات عالی رتبه کشورهای حاضر در اجلاس شانگهای از جمله پوتین٬ شی جی پینگ٬ اشرف غنی و ... بیشکک را به مقصد دوشنبه ترک کرد تا در اجلاس سیکا حضور یاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحانی ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
خيرباشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
خوب حتما از آمریکا ترسیده و حق هم داره
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۵:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
ایران بنا به قوانین الهی خود به همه ی کشورها احترام می گزارند، جز سردمداران سلطه طلب امریکایی.آسیای میانه و چین و هند و پاکستان و ایران و ترکیه و اذربایجان و کشورهای عربی خود یک قدرت اند که با توجه به موقعیت جغرافیای می توانند اقتصادشان هم بیش از پیش شکوفا کنند و نگزارند سردمداران امریکایی بر آنها سلطه کنند و حتی اروپا و ژاپن و...زمانی خواهند فهمید که کشورهای آسیایی که مقابل نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی ایستادگی کردند، بنفع کل جهان هستی و مطابق با قوانین الهی و انسانی است که سردمداران امریکایی هیچ نمی فهمند، جز اینکه با ملتها تجارت کنند و نمی شود زمانی استثمار پیر سلطه گری می کرد و رهایی هند بنفع ملتش شد و بعد سردمداران امریکایی همان نقش اسثمار پیر را برعهده گرفتند، آیا چپاول و غارت و نادیده گرفتن آسیا بشری است؟! درحالیکه آسیا بشرتر و انسان تر از مدعیان دروغین بشری است
آخرین اخبار