ترامپ: در دیدارم با ملکه الیزابت خیلی به او خوش گذشت!

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به سفرش به لندن مدعی شد طی ۲۵ سال گذشته تاکنون به ملکه انگلیس به اندازه دیدار اخیر با او خوش نگذشته است.

ترامپ: در ۲۵ سال گذشته تا این حد به ملکه انگلیس خوش نگذشته بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با اشاره به سفر اخیرش به انگلیس گفت طی ۲۵ سال گذشته تاکنون تا این حد به ملکه الیزابت دوم خوش نگذشته بود.

رئیس جمهور آمریکا درباره دیدارش با ملکه انگلیس در مصاحبه با برنامه «فاکس اند فرندز» گفت: من چنین ارتباط خوبی دارم، ما در حال خنده بودیم و اوقات خوشی داشتیم و نزدیکان او گفتند که طی ۲۵ سال گذشته تا این حد به او خوش نگذشته است. سپس آن‌ها از من انتقاد کردند، زیرا آن‌ها می‌گفتند که خیلی دارد به ما خوش می‌گذرد!

شایان ذکر است، ترامپ در دومین سفر رسمی خود به انگلیس در اوایل ماه میلادی جاری به همراه همسرش ملانیا در کاخ باکینگهام به دیدار ملکه ۹۳ ساله این کشور رفت. ملکه الیزابت تاکنون میزبان ۱۲ رئیس جمهور آمریکا بوده است. ملکه انگلیس و رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار این ماه خود بر اهمیت روابط دوجانبه میان این دو متحد قدیمی تاکید کردند.

سفر سه روزه رئیس جمهور آمریکا که پرخرج ترین، جنجالی ترین، امنیتی و پلیسی‌ترین سفر در تاریخ انگلیس ارزیابی شد، در حالی ادامه یافت که خیابان‌های اطراف محل نشست ترامپ با اعضای دولت، مسدود و با نصب موانع آهنی امد و شد افراد و خودرو‌ها مختل شد. مخالفان سیاست‌های ترامپ علاوه بر نصب پارچه نوشته‌های بزرگ در امتداد رودخانه تیمز در لندن که رئیس جمهور آمریکا را نژادپرست خطاب کرد، بالون «بچه ترامپ» که رئیس جمهور امریکا را به صورت کودکی خشمگین نشان می‌دهد در نزدیکی محل دیدار ترامپ با اعضای دولت و در میدان تاریخی پارلمان انگلیس به پرواز دراوردند.

تمسخر ترامپ با شیوه‌های بسیار متنوع دیگر نیز انجام شد. بنا بر اعلام کارزار مخالف حاکمان کاخ سفید، تظاهرات ضد رئیس جمهور آمریکا علاوه بر لندن در شهر‌هایی همچون پورتسموث، منچستر، بریستول، ادینبورو، استوک ان ترنت (Stoke-on-Trent) و آکسفورد نیز برگزار شد. موج گسترده مخالفت‌های مردمی رئیس جمهور آمریکا را مجبور کرد همچون سفر تابستان پارسال، از ترس تظاهر کنندگان، فقط با بالگرد در لندن تردد کند.

مخالفان ترامپ می‌گویند اگر او هیچ هنری نداشته باشد دست کم این هنر را دارد که مخالفانش را در اقصی نقاط جهان و کشور‌هایی که سفر کند با یکدیگر متحد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس که مادر تمام فتنه ها است و مرگ بر آمریکا که زاده همین مادر فتنه ها است .
Azerbaijan
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
همه حرفهاش با متلکه. چون ترامپ ریشه اسکاتلندی داره، زیاد از انگلیسیا خوشش نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۱:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
خدایش پول چکارها نمیکنه این عجوزه 93 ساله رو سر پا بدون یک مریضی نگه داشته حکمن بدلش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ برو به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ یه دلال چاپلوس و چرب زبونه که مدام دروغ میگه
Pakistan
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ نادان اساسی توهم زده
آخرین اخبار