بازجویی از دختری که عاشق مرد ۴۶ ساله شد

به خاطر شیطنت های دوران نوجوانی سعی می کردم به همراه دیگر دوستانم مربی آموزشی را به چالش بکشانیم اما او چنان اهل مطالعه بود که به راحتی ما را مغلوب می کرد،به او علاقه مند شدم احساس می کردم مرد رویاهایم را یافته ام .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دختر ۱۷ ساله‌ای که با دستور سرهنگ محتشمی (سرپرست کلانتری میرزا کوچک خان مشهد) و همزمان با شکایت پدر و مادرش از مربی آموزشی به مقر انتظامی منتقل شده بود تا در شعبه ۱۱۸ دادگاه کیفری ۲ مرکز خراسان به سوالات تخصصی قاضی علی اکبر صفائیان پاسخ بدهد، درباره سرگذشت خود و چگونگی ماجرای ارتباط غیرمتعارف با مربی ۴۶ ساله اش گفت: پدرم فروشگاه لوازم کودکان داشت، اما همواره با مادرم درگیر بودند به طوری که هیچ تفاهمی با هم نداشتند و هر بار پس از مشاجره لفظی، مادرم دارو‌های اعصاب و روان مصرف می‌کرد، زیرا پدرم تجدید فراش کرده بود و بیشتر اوقاتش رادر منزل همسر دیگرش سپری می‌کرد.

در این میان من که تک فرزند خانواده بودم دوران کودکی خوبی داشتم و بیشتر با پسر‌های محله بازی می‌کردم، هر بار که پدر و مادرم به خاطر موضوعی کارشان به مشاجره و درگیری می‌کشید هر دو نفر آن‌ها منزل را ترک می‌کردند و من به ناچار نزد مادر بزرگ پیرم می‌رفتم، اما او هیچ وقت شرایط مرا درک نمی‌کرد.

کمی بزرگ‌تر که شدم اوقات تنهایی ام را با خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی پر می‌کردم تا این که حدود یک سال قبل مرد ۴۶ ساله‌ای مربی آموزشی من و دوستانم شد.

آن روز‌ها به خاطر شیطنت‌های دوران نوجوانی سعی می‌کردیم او را دست بیندازیم یا با سوال‌های مختلف به چالش بکشیم، ولی او همواره با آرامش و اطلاعات علمی زیادش من و دوستانم را غافلگیر می‌کرد، از سوی دیگر من به مطالعه کتاب علاقه‌مند بودم و سوالات زیادی از مربی می‌پرسیدم.

همین موضوع به آشنایی بیشتر من و او منجر شد به طوری که کتاب‌هایی را برای مطالعه در اختیارم قرار می‌داد کم‌کم ارتباط تلفنی بین ما برقرار شد و این احساس را پیدا کردم که مرد رویاهایم را یافته ام خیلی زود این ارتباط عاطفی به دیدار‌های حضوری و خارج از عرف کشید و من به زندگی خصوصی او راه یافتم و متوجه شدم رابطه صمیمانه‌ای با همسرش ندارد.

این درحالی بود که ارتباط عاطفی بین ما هر روز بیشتر می‌شد تا این که آبان سال گذشته مادرم با بررسی تلفن همراهم همه ماجرا را فهمید و از آن روز به بعد شرایط زندگی در منزل ما به گونه‌ای دیگر رقم خورد و همه شیرینی‌های زندگی به تلخی گرایید.

مادرم گوشی را از من گرفت و به شدت زیر نظر قرار گرفتم و در واقع در منزل خودمان زندانی بودم، ولی من از هر فرصتی و به هر بهانه‌ای برای ارتباط با «الف – ن» استفاده می‌کردم و با تلفن منزل با او در ارتباط بودم تا این که مربی ام برای پس گرفتن کتابی که دست من امانت بود به در منزل مان آمد و با یکدیگر مشغول گفتگو شدیم، در همین هنگام بود که فهمیدم پدر و مادرم در حال بازگشت به منزل هستند و فاصله زیادی با ما ندارند.

بلافاصله از «الف- ن» خواستم که داخل خانه و زیر تخت خوابم پنهان شود، اما متاسفانه پدر و مادرم متوجه موضوع شدند و او را کتک زنان از زیر تخت بیرون کشیدند و تحویل ماموران کلانتری دادند. اما‌ای کاش ...

شایان ذکر است این پرونده که به خاطر مسائل اجتماعی و اعتماد مردم به برخی از سازمان‌های عمومی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود، توسط قاضی با تجربه دادگاه کیفری ۲ مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم روانه زندان شد.


منبع: خراسان

انتهای پیام//ا.س

عشق نافرجام دختر جوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
چی بگم لعنت به شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
چرا باید معلم مرد در دبیرستان دخترانه باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مربي بوده احتمالا آموزشگاه آزاد نه مدرسه خوب بخون متن
United States of America
ک
۱۰:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
بایدغبطه بخوریم به همون مدارس دهه شصت ویاهفتادکه در سنین بحرانی که ما داشتیم وبرای رفتارهای پرخطرواشتباه،معلم ها حتی اگر لازم بودجهت سرعقل آوردن،تنبیه بدنی میکردندومدارس مثلا ین روزهارهانبودکه حتی خانواده هاهم سهل انگارشده اندوبی تفاوت! یادمعلمهای دلسوزو متعهددردهه شصت وهفتادبخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
متهم دختر هست و اون باید راهی زندان بشه
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
درکشورمازندان فرستادن تأثیرچندانی نداره،اجرای احکام اسلامی خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۰۸:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
پدرومادر مقصر هستن که حواصشون به دختر هفده سالشون نبود واین دختر گول ظاهر وباطن مربی 46 سالش خورد وخام او شد پدرها ومادرها بیشتر مراقب فرزندانتان باشید لطفان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مقصر قضیه دختره بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
خیر مقصر پدر و مادرشن که بهش اهمیت ندادن اونم تو سنی که یه دختر به توجه کردن نیاز داره واگه این نیاز از سوی خانواده تامین نشه این اتفاق میفته.منشاء بیشتر دوستی های بین دختر و پسر هم از همین خلاء عاطفیه که بعضی اوقات تو خانواده ها پیش میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
نمیدونم چه بگم از دست دنیای نوجوانان .
France
حامد
۰۲:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اتفاقا باید اون پدر و مادرو بازداشت کرد که دخترشونو اینقدر تنها گذاشتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
متهم کی بود بالاخره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
هفده ساله بچه است اخه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مرده حقش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
برای چی در مدرسه دخترانه از مرد استفاده می کنند... سن یک دختر دبیرستانی یا راهنمایی بسیار حساس است.... مسئولان اون مدرسه هم باید محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراغیان
۱۵:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
امان از مکر وحیله بعضی خانمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
دختر هفده ساله بود مرد چهل و ... بنظرتون کی کی رو گول زده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مطلبو درست بخون بعد نظربده