میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

نوکیا از میان‌رده جدید خود با طراحی مدرن، امکاناتی عالی و قیمتی بسیار مناسب رونمایی کرد.

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نوکیا پس از معرفی و عرضه موفق پرچمدار Nokia 9 PureView به دنبال ادامه روند مثبت خود در بخش میان‌رده‌های بازار است و با معرفی مدل جدید این شرکت، به نظر می‌رسد نوکیا به هدف خود رسیده است. این شرکت در رویدادی در روز گذشته از مدل Nokia 2.2 با طراحی مدرن و ویژگی‌های کلیدی و مثبتی رونمایی کرد که موجب شده تا روند تولیدات خوب این شرکت ادامه‌دار شود و از این پس نگاهی دقیق‌تر به تولیدات نوکیا داشته باشیم.

یکی از اولین ویژگی‌هایی که در دنیای امروز به خصوص در مورد محصولات فناوری اهمیت فراوانی دارد، قیمت است، نوکیا برروی مدل میان‌رده جدید خود تنها ۱۰۰ دلار (قیمت حدودی در هند) قیمت گذاشته که نوکیا ۲.۲ را ارزان‌تر از مدل‌های ۳.۲ و ۴.۲ خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به بریدگی قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر اشاره کرد که در مدل‌های ارزان اقتصادی بسیار کم دیده می‌شود و این نشان دهنده هدف نوکیا در استفاده از فناوری‌های نوین و ابتکار عمل‌های جدید است، نوکیا ۲.۲ همچنین از برنامه اندروید وان استفاده می‌کند، این بدان معناست که خریداران این مدل از برترین برنامه‌های اندروید ۹ می‌توانند بهره برده و بروزرسانی اندروید ۱۰ را نیز در پاییز دریافت کنند.

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

مشخصات کلی این مدل شامل:

  • نمایشگر ۵.۷ اینچی
  • سیستم عامل اندروید ۹ (اندروید وان)
  • پردازنده مدیاتک Helio A22
  • حافظه رم در دو نسخه ۲ و ۳ گیگابایتی
  • حافظه داخلی در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
  • دوربین اصلی تکی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی ۵ مگاپکسلی
  • باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر


صفحه نمایش نوکیا ۲.۲ با فناوری IPS LCD تولید شده و با ۵.۷ اینچ پهنا دارای رزولوشن 720 x 1520 پیکسل است. در این مدل از پردازنده ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio A22 و تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده شده است. نوکیا در بخش حافظه مدل میان‌رده خود را در دو نسخه حافظه رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه کرده است.

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

برای کاهش هزینه در نوکیا ۲.۲ تنها از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل استفاده شده، دوربین سلفی نیز که در بریدگی بالای نمایشگر جای گرفته، ۵ گاپیکسل کیفیت دارد. باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر قابل تعویض بوده و به همین دلیل گوشی تماما با پلاستیک تولید شده است.

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

میان‌رده ارزان قیمت نوکیا ۲.۲ معرفی شد

دستیار هوشمند گوگل با دکمه‌ای در سمت چپ گوشی فعال می‌شود، که این مورد خود یکی از قابلیت‌های برتر این مدل میان‌رده است. نوکیا ۲.۲ به حسگر اثر انگشت یا قفل تشخیص چهره مجهز نیست.

 


بیشتر بخوانید:اختلال شدید در اینترنت جهانی/ اینستاگرام و شبکه پلی‌استیشن از کار افتادند!


انتهای پیام/

میان‌رده نوکیا معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی گوشی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
گوشی من نوکیا ۲.۲هست و Font style نداره چیکار کنم