رئیس مجمع مشورتی بانوان تربت جام:

انتخاب درست مسیر و هدف زندگی عبادت است

رئیس مجمع مشورتی بانوان تربت جام گفت:عبادت فقط نماز و روزه نیست اگر مسیر و هدف زندگی را درست مشخص کنیم همه مراحل زندگی عبادت می‌شود.

انتخاب درست مسیر و هدف زندگی عبادت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریبا دلشادی رئیس مجمع مشورتی بانوان شهرستان در جمع همسران پرسنل تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: زنان طراز انقلاب اسلامی نقش مهم مادر، همسر و مدیریت خانواده را به نحو احسن انجام می‌دهند و امنیت اجتماعی زنان با حفظ حجاب برقرار می‌شود.

وی با اشاره به آثار فردی حجاب در جامعه ادامه داد: اطاعت الهی، مبارزه با نفس، امنیت، آرامش روحی و روانی، حرمت بخشیدن به زن، حضور در اجتماع و جذابیت از جمله آثار فردی حجاب در جامعه است.

رئیس مجمع مشورتی بانوان تربت جام بیان کرد: هر جامعه‌ای برای رشد و شکوفایی و سالم بودن نیازمند زنان پاک دامن است چرا که زن انسان ساز است.

دلشادی افزود: حجاب نه تنها این نیروی عظیم را از تباه شدن نجات می‌دهد بلکه جلو فساد و ناهنجاری‌های ناشی از اختلاف زن و مرد را گرفته است همه اقشار جامعه در مقابل سلامت نفسانی جامعه مسئولند و البته مسئولیت مهم‌تر در این باره به عهده زن است.

وی گفت: نبودن حریم میان زن و مرد و آزادی معاشرت‌های بی بند و بار التهاب‌های جنسی را فزونی می‌بخشد عزیزه جنسی هر چه اطاعت شود سرکش‌تر می‌شود.

رئیس مجمع مشورتی بانوان تربت جام تصریح کرد: دین را برای فرزندانمان به خوبی تعریف کنیم دین اسلام دین آرامش روان است و دستورات الهی برای بهتر زندگی کردن در این دنیا می‌باشد.

انتهای پیام// ز. ج



تربیت نسل آینده در دست مادران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.