رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور:

حباب سکه به ۴۷۰ هزار تومان رسید

کشتی آرای با بیان اینکه امروز حباب سکه به ۴۷۰ هزار تومان رسید، گفت: بازار طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

حباب سکه به ۴۷۰ هزار تومان رسیده است/ بازار طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کردمحمدکشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروز حباب سکه به ۴۷۰ هزار تومان رسید، گفت: بازار طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور تصریح کرد: باتوجه به شرایط سیاسی و اقتصادی در کشور، بازار طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته/ حباب سکه به ۴۲۰ هزار تومان رسید


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور بیان کرد: باتوجه به سایت‌های نامعتبر، از مردم درخواست می‌شود که به سایت‌ها و خبرگزاری‌های رسمی در کشور مراجعه کنند تا اطلاعات دقیق تری از بازار طلا و سکه دریافت کنند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۳۴۱ دلار ۸۰ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۶ هزار و ۱۴۹ تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار