شیخ‌ویسی: فصل بعد برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول لیگ برتر می‌جنگیم

دروازه‌بان تیم پیکان گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم، اما با جمع بندی‌هایی که کردم تصمیم گرفتم در پیکان بمانم.

وحید شیخ ویسی دروازه بان با تجربه تیم پیکان که به تازگی قراردادش را برای دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی پیشنهاد‌هایی دارد و مسلما من نیز از این قاعده مستثنا نبودم. به جز پیکان چند پیشنهاد خوب از تیم‌های دیگر داشتم، اما با جمع بندی‌هایی که کردم تصمیم گرفتم در این تیم بمانم، زیرا پیکان تیم با برنامه و خوبی است و در این تیم آرامش دارم.

شیخ ویسی درباره نتایج و عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر اظهار کرد: در بازی هفته آخر با یک مساوی می‌توانستیم در رده هشتم جدول قرار بگیریم، اما متاسفانه بازی را به نساجی واگذار کردیم و به دلیل این که امتیازات تیم‌ها خیلی به هم نزدیک بود تا رده یازدهم جدول سقوط کردیم. در فصل آینده طوری پیش می‌رویم که دیگر در هفته‌های آخر کارمان به یک برد و باخت بستگی نداشته باشد.

ویسی در پایان افزود: بازیکنانی که برای فصل بعد مدنظر باشگاه قرار گرفته اند، بازیکنان خیلی خوبی اند و با اضافه شدن این بازیکنان جدید، در وهله اول برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول و پس از آن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم.


بیشتر بخوانید:

جلالی: بابت باخت بسيار ناراحت هستم/ تمامی بازيكنان پرسپوليس در فينال آسيا بازی كردند

شیخ ویسی قراردادش با پیکان را تمدید کرد

حمودی: در ضربات پنالتی بد شانس بودیم

شیخ ویسی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نتیجه عادلانه تری بود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار