گزارش/

از پرو لباس تا یادآوری قرار‌های کاری؛ آینه‌ای عجیب که دستیار شخصی شما می‌شود

آینه‌های هوشمند با قابلیت‌هایی متعدد خود می‌توانند مانند یک دستیار کار‌های شما را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه نسل جدید آینه‌های هوشمند با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی تحولی شگرف در زندگی افراد به وجود آورده است؛‌ آینه‌هایی شگفت‌انگیز که حالا پا را از تصورات فرا نهاده و قدم در دنیای دیجیتال‌ها گذاشته اند؛‌  این آینه‌ها نه تنها تصاویر را نشان می‌دهند بلکه رخدادهایی مانند ساعت، تاریخ، درجه هوا، قرار‌های ملاقات و بسیاری از پیام‌های شخصی‌تان را هم نشان خواهد داد.

آینه‌های گفته شده در پشت خود صفحه‌ای دیجیتال و پیچ در پیچ دارند که همانند سیستم عامل تلفن‌های همراه به‌طور دقیق همان کار‌های تلفن‌های همراه را انجام می‌دهند؛ آینه‌ها از یک ال سی دی مخصوص ساخته شده‌اند و به سیستم بسیار پیشرفته‌ای مجهز هستند.

فبلااد

بدون دغدغه‌کارهای عقب مانده را به یاد آورید

به کمک آینه‌های هوشمندی که در هر مکان قابلیت نصب شدن دارند، شما می‌توانید لیستی از کار‌های روزانه و حیاتی خود را دریافت کرده و بدون هیچ دغدغه‌ای آن‌ها را به یاد آورید؛ همچنین سیستم این آینه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که به وسیله آنها می‌توان هم اوقات فراغت خوبی را گذراند و هم به کارهای مهم و جدی خود پرداخت.

یک آینه هوشمند به تمام نیاز‌های شما جواب می‌دهد و مشتریان می‌توانند آن را بر اساس سلیقه شخصی خود طراحی کنند.

فبلااد

ثبت لیست برنامه‌های روزانه با آینه‌های هوشمند

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های شگفت انگیز آینه‌های هوشمند می‌توان به سیستم عامل اندروید  آن‌ها اشاره کرد؛ یک آینه هوشمند می‌تواند تمام فعالیت‌ها و کار‌هایی که شما می‌خواهید را برایتان انجام دهد، در این آینه‌ها ماشین حساب به کار رفته است و سبب می‌شود هنگام شانه زدن موهایتان به حساب و کتاب برنامه‌هایتان هم بپردازید، علاوه بر آن لیست تمام برنامه‌های روزانه‌ای که در تلفن خود نوشته‌اید به‌سرعت روی آینه نقش می‌بندد.

برخی از برنامه‌های پیشرفته و پیش فرض مانند ساعت، تقویم، اخبار، آب و هوا، لیست تماس‌های از دست رفته و پیام‌های رسیده به شما را نشان می‌دهد.

فبلااد

آینه‌ای که لباس تنتان می‌کند

از ویژگی‌های آینه‌های هوشمند می‌توان به واقعیت مجازی آن‌ها اشاره کرد؛ برای مثال هنگامی که در حال امتحان کردن لباس در تن خود هستید لازم نیست آن را بپوشید، بلکه می‌توانید به راحتی در مقابل آینه قرار بگیرید تا از طریق ابزار‌های واقعیت مجازی این لباس در تن شما نشان داده شده و شما متوجه شوید که آیا لباس اندازه تن شما است یا خیر.

برای ایجاد سرگرمی، گرفتن عکس سلفی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر می‌توان از آینه‌های هوشمند استفاده کرد.

فبلااد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار