اجرای طرح مانا در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی

امسال طرح مانا، طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در تمامی شهرستان‌های دارای پایگاه سلامت اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، احمدی  ، معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گفت: برای اجرای این طرح صبح امروز یک کارگاه آموزشی ۳ روزه تربیت مربی طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان (طرح مانا) در محل سالن آموزش مجتمع ایثار بیرجند برپا شد.

وی با بیان اینکه دراین کارگاه آموزشی از هرشهرستان یک نفر کارشناس پیشگیری، یک نفر از گردانندگان پایگاه سلامت اجتماعی ودونفرتسهیلگر حضوردارند، افزود: این افراد باید پس از گذراندن این کارگاه سه روزه، در پایگاه سلامت اجتماعی شهرستان محل سکونتشان نسبت به اجرای طرح اقدام کنند و در این زمینه هر تسهیلگر موظف به برگزاری ۱۳ جلسه آموزشی می‌باشد.

بنا به گفته معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان هدف از اجرای این طرح، ارتقای توانمندی نوجوانان با تکیه بر شیوه‌های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ایجاد و توسعه ظرفیت‌های مشارکت نوجوانان در موسسات غیردولتی می‌باشد.

احمدی با بیان اینکه طرح مانا یا طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان سال گذشته درچهار استان کشور همچون استان خراسان جنوبی برگزار شده است، افزود: این طرح در سه شهرستان بیرجند، قاین وسرایان اجرا شده و قرار است امسال طرح مانا در تمامی شهرستان‌های دارای پایگاه سلامت اجتماعی اجرا شود.

انتهای پیام/ک

ارتقای توانمندی نوجوانان با تکیه بر شیوه‌های همیاری اجتماعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.