مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال:

فدراسیون فوتبال قبول دارد مجلس در راس تمام امور است/ اگر اظهارات قاضی زاده هاشمی حاوی توهین باشد، از طریق قانون پیگیری می‌کنیم

فدراسیون فوتبال قبول دارد مجلس در راس تمام امور است/ اگر اظهارات قاضی زاده هاشمی حاوی توهین باشد، از طریق قانون آنها را پیگیری می کنیمصفی الله فغانپور مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و این فدراسیون بیان کرد: بنا بر فرموده حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی در راس امور است و همه ما این موضوع را قبول داریم و به آن پایبندیم. فدراسیون فوتبال هم فرمایش‌های حضرت امام خمینی و همچنین رهبر فرزانه انقلاب در مورد شأن و جایگاه مجلس را کاملا قبول دارد.

او افزود: همه ما این اصل که مجلس در راس امور است را می‌دانیم، اما نمایندگان هم براساس همان قانون اساسی که قاضی زاده هاشمی در اظهاراتش به آن استناد کرده وظایفشان مشخص است. آن‌ها می‌توانند در حوزه وظایف نمایندگی مجلس اظهار نظر‌هایی داشته باشند و آنچه خارج از وظایف نمایندگی بیان می‌کنند باید همانند همه مردم عادی پاسخگو باشند.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال ادامه داد: نمایندگان مجلس نمی‌توانند در اظهار نظر‌های خود به افراد، اشخاص و ارگان‌های مختلف توهین کرده یا مطالب کذبی را عنوان کنند.

فغانپور تصریح کرد: اگر نماینده مجلس بخواهد خارج از حوزه وظایف نمایندگی اش، مطالب کذب و حاوی توهین عنوان کند قطعا این موضوع از سوی مراجع نظارتی و قانونی و قضائی قابل پیگیری است. اگر فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسد که اظهارات احسان قاضی زاده هاشمی (نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی) خارج از وظایف نمایندگی اش بوده و این اظهارات دخالت در امور فدراسیون فوتبال تلقی شود یا در این بیانیه توهین یا تشویش اذهان عمومی باشد، قطعا اقدام‌های قانونی را به عمل می‌آورد.


بیشتر بخوانید: پرونده‌ تخلفات تاج در فدراسیون فوتبال در دست ماست/ آقای تاج! مجلس در راس امور است


انتهای پیام/

پاسخ مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به اظهارات نماینده مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار