نیک سیرت: نمی‌دانم خبر ارائه برگه فسخ قرارداد برانکو به پرسپولیس از کجا آمد/ به ادامه حضور این مربی در ایران خوش بین هستم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر نیک سیرت، مترجم برانکو ایوانکوویچ درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شناختش از اخلاق سرمربی کروات پرسپولیس، وضعیت احتمال ادامه همکاری او با این باشگاه را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: برانکو اخلاق خوبی دارد و همیشه با باشگاه پرسپولیس تعامل داشته است. باشگاه مطالبات او را آماده کرده و امروز (یک شنبه) هم درباره همین مسائل صحبت کردیم.

او درباره دغدغه‌های برانکو نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش گفت: حقوق برانکو عقب افتاده است و خودمان هم مطالباتی از باشگاه داریم، اما این امر دلیلی برای قطع همکاری برانکو با پرسپولیس نیست. نتایج کار او را دیده ایم و اکنون باشگاه هم برای رفع مشکل تدابیری اندیشیده است. پول برانکو امروز صبح آماده شده و قرار است به او پرداخت شود، اما نمی‌دانم خبر‌هایی که از ارائه نامه فسخ او به باشگه منتشر شده است از کجا درآمده است. من هم این موضوع را در رسانه‌ها خوانده ام.

نیک سیرت درباره اینکه شنیده می‌شود برانکو سه روز پیش با باشگاه الاهلی عربستان در دبی به توافق نهایی رسیده است، اظهار داشت: برانکو یک کلمه هم با من درباره این موضوع صحبت نکرده، اما یکی از خبرگزاری‌ها خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه او با الاهلی عربستان قرارداد ۲ ساله بسته است. واقعا من از این موضوع بی اطلاع هستم و آخرین بار هم ۲ روز پیش با برانکو صحبت کردم. به همین دلیل بحث توافق او با الاهلی قطعی نیست. صحبتی هم که با برانکو داشتم فوتبالی نبود و درباره بحث کاری خودمان و خوش و بش بود.

مترجم برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه آیا باید خیال هواداران پرسپولیس از ادامه حضور برانکو در این تیم راحت باشد یا خیر، بیان کرد: من نمی‌دانم چه باید بگویم، اما خوش بین هستم و قرار شده است باشگاه درباره این موضوع صحبت کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد


انتهای پیام/

اظهارات نیک سیرت درباره قرارداد برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار