پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد

مدیران باشگاه پرسپولیس تهران، طلب سرمربی کروات را به حساب این مربی واریز کردند.

پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماجرا‌های فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس، هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی مربی کروات خود هستند و به همین دلیل، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش تشکیل جلسه دادند تا درباره این موضوع صحبت کنند.

طبق اعلام ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس، مطالبات برانکو به سرمربی کروات پرداخت شد.

برانکو ایوانکوویچ ۶۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب داشت که دریافت کرد و دستیاران وی نیز حدود نیمی از مطالبات شان را می‌خواهند.

لازم به ذکر است، سرمربی پرسپولیس در روز سفر به کرواسی جلسه‌ای با مدیران الاهلی عربستان در دوبی برگزار کرده و پیش‌تر اثاث خانه خود را هم به کرواسی پست کرده بود تا جدایی اش قطعی باشد، اما باشگاه پرسپولیس در هراس از هواداران عصبانی و ناراحت خود تمام تلاش خود را برای جلب رضایت برانکو انجام داد که البته این تلاش هم کامل نبود و نتوانست برانکو را از بی اعتمادی به تفسیری جدید از شرایط پرسپولیس برساند. جالب اینکه قرارداد برانکو با پرسپولیس۲ ساله بوده، اما او می‌تواند با پرداخت مبلغی قرارداد خود را فسخ کند.

انتهای پیام/

برانکو طلبش از پرسپولیس را دریافت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
چطوربرای پرسپولیس پول هست به این زودی پول مربیشونوپرادخت میکنن ولی برای استقلال نیست مگه هردوتیم برای وزارت ورزش نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
پرسپولیس خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
از کیسه خلیفه میبخشن . پول بیت المال رو میدن این خارجیها . مگر اینا چ فرقی با مربیان ایرانی دارن . چه قدر تونستن پرچم ایران رو درمیادین جهانی بالا ببرن . هیچی . چه قدر این تیمها تونستن در اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم وایجاد کسب و کارحداقل در زمینه ورزشی به مردم خدمت کنن . مثل همه دنیا باید این تیمها رو واگذار کنن به بخش خصوصی . اگر تونستن دوام بیارن و درآمد زایی کنن چ بهنر اگر نتونستن اونوقت لااقل دستشون از خزانه دولت وبیت المال مردم قطع میشه واین همه پول میتونه درزمینه تولید ویا لااقل دربخش ورزشهای همگانی یا ورزشهایی ک درمیادین جهانی موفق تر وسودآورترند هزینه خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
چی میگی
آخرین اخبار