کشف ۱۶ فقره سرقت منزل توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۶ فقره سرقت در این راستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، تیمی از کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت : کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزلش دستگیر کردند.

امیری تصریح کرد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت منزل با همدستی فردی دیگر اعتراف و همکاران ما در ادامه نسبت به دستگیری آن‌ها اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده مقداری از اموال مسروقه مانند چند دستگاه تلویزیون چند تخته فرش دستباف، مقداری لوازم خانگی و برقی و تعدادی وسایل زینتی برنز کشف شد.

وی همچنین از دستگیری یک مالخر که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بود خبر داد و گفت: هر سه نفر به دستگاه قضائی معرفی شدند.

امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد تا شهروندان هنگام خروج از منزل حتما نسبت به رعایت مسائل ایمنی و اصول حفاظتی اقدام کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار