جدال سپاهان و تراکتورسازی بر سر مسلمی پور

باشگاه‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی درباره مسلمی پور بازیکن تیم ملی امید با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان این روزها بر سر محمد مسلمی پور با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و سپاهانی ها قصد دارند از تراکتورسازی ها به علت عقد قرارداد با این بازیکن شکایت کنند.

زردپوشان اصفهانی معتقدند که مسلمی پور با آنها قرارداد دارد به همین علت فسخ قرارداد یک طرفه این بازیکن تخلف محسوب می شود و پیوستن این بازیکن به باشگاه تراکتورسازی غیرقانونی  است.

محمود زاده: مسلمی پور مجاز به فسخ قرارداد یک طرفه است 

فریبرز محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ماده ۱۶ آئین‌نامه  نقل و انتقالات که مصوب فیفا هم هست هر گاه بازیکنی کمتر از ۱۰ درصد از بازی‌های فصل باشگاهش را بازی کند در پایان فصل و حداکثر ۱۵ روز بعد از آخرین بازی باشگاه مجاز به فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاهش است. به این فسخ یکطرفه فسخ با دلیل موجه ورزشی گفته می‌شود. اکنون مسلمی پور طبق قانون مجاز به عقد قرارداد با هر باشگاهی است.

تابش: ما تابع قانون درباره مسلمی پور هستیم 

به هر حال سپاهانی ها بعد از اینکه متوجه شدند که طبق قانون مسلمی پور توانسته است قراردادش را یک طرفه فسخ کند و به تراکتورسازی بپیوندد از شکایت منصرف شدند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما تابع قوانین و مقررات هستیم و اگر قانون اجازه این کار را به مسلمی پور داده است که قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند ما تبعیت می کنیم و شکایتی در این باره نداریم.


بیشتر بخوانید:

وضعیت دستیاران سرمربی تراکتورسازی مشخص شدند

دنیزلی، سرمربی تراکتورسازی شد + افتخارات

واکنش باشگاه استقلال به مذاکره تراکتورسازی با استراماچونی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار