تمجید فدراسیون جهانی والیبال از پاسور تیم ملی ایران

فدراسیون جهانی والیبال در جدیدترین گزارش خود، عملکرد سعید معروف پاسور تیم ملی ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را درخشان توصیف کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی والیبال در جدیدترین گزارش خود به تمجید از چند بازیکن موثر در پیروزی تیم‌های ملی شان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ پرداخت. در این گزارش نام سعید معروف پاسور کهنه کار تیم ملی ایران نیز دیده می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال در این گزارش نوشت:

تیم ملی والیبال ایران با درخشش کاپیتانشان یعنی سعید معروف توانست بازی‌های خانگی خود در شهر ارومیه را با پیروزی پشت سر بگذارد. یکی از این پیروزی‌ها مقابل تیم ملی روسیه بود که با نتیجه ۳ بر هیچ مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را با شکست بدرقه کردند. عملکرد معروف در این رقابت‌ها بسیار درخشان بود، وی با دادن پاس‌ها ایران و خصوصاً امیر غفور را راه انداخت تا امتیاز‌ها را تیم ملی ایران درو کند.

معروف در این بازی ۳ امتیاز را در جریان بازی و ۲ امتیاز سرویس را کسب کرد و عملکرد دلپذیری از خود نشان داد. وی فعلا با کسب ۹.۰۳ امتیاز بهترین پاسور این دوره از رقابت‌ها است. امیر غفور ۱۷ امتیاز را با اسپک کسب کرده و سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور نیز هر کدام با کسب ۸ امتیاز، پوریا فیاضی و علی شفیعی هم هر کدام با کسب ۵ امتیاز، امتیاز آور‌ترین بازیکنان ایران بودند.

در حال حاضر امیر غفور با کسب ۱۵۱ امتیاز، در جایگاه سوم امتیاز آورترین بازیکنان لیگ ملت‌ها حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

درخشش سرو قامتان ایرانی و تداوم صدرنشینی

لیگ ملت‌های والیبال به صرف کانادا/ اولین ۳ امتیاز میزبانی در سالن ارومیه محقق می‌شود؟

داورزنی تماشاگر ویژه دیدار ایران و روسیه


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار