ملک محمدی: حسین خانی به دلیل مصدمیت زانو، انتخابی تیم ملی را از دست داد

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصطفی حسین خانی به علت مصدومیت شدید نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، شرکت کند.

دکتر ملک محمدی:حسین خانی به دلیل مصدمیت زانو از حضور در انتخابی تیم ملی معاف استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و پزشک تیم‌های ملی کشتی با بیان این مطلب افزود: حسب درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی آسیب دیدگی مصطفی حسین خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، جلسه کمیسیون پزشکی در این مورد با حضور متخصصان و فوق متخصصان پزشکی و این کشتی گیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

ملک محمدی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و معاینات به عمل آمده کمیسیون به این نتیجه رسید که مصطفی حسین خانی دچار پارگی رباط زانو و همچنین آسیب دیدگی شدید از ناحیه مینیسک است که این مورد منجر به قفل شدن پای ایشان نیز می‌شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن موارد فوق، در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد که حضور مصطفی حسین خانی در رقابت‌های انتخابی با سلامتی ایشان منافات داشته و از حضور در این مسابقات معاف هستند.

ملک محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه و ادامه درمان و همچینن عمل جراحی پا، با نظر مستقیم حسین خانی خواهد بود و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی نظارت بر روند درمانی و حمایت کامل از ایشان را دارد و امیدواریم که این کشتی گیر عنوان دار کشورمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به میادین بازگردد.


بیشتر بخوانید:

مسافرت سرپرست فدراسیون کشتی به سوئیس

دعوت از ۳۶ فرنگی کار برای حضور در اردوی جهانی

آغاز اردوی آزادکاران از ۳۰ خرداد در خانه کشتی/ حضور اختیاری برای نفرات مجوز دار در رقابت انتخابی


انتهای پیام/

مجوز غیبت در انتخابی تیم ملی برای حسین خانی صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار