پرونده قتل طلبه همدانی به کجا رسید؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: پرونده قتل طلبه همدانی در اختیار فرماندهی انتظامی نیست و به دادسرا واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بشری  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان امروز در خصوص پرونده قتل طلبه همدانی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صحبت‌های همدستان قاتل همان صحبت‌های اولیه بوده و به دلیل فوت قاتل بررسی انگیزه قتل به دادسرا واگذار شد.

وی با تأکید بر اینکه پرونده قتل طلبه همدانی دیگر در اختیار فرماندهی انتظامی نیست و به دادسرا واگذار شده است، یادآور شد: آخرین اطلاعات در این خصوص توسط دادستان اطلاع‌رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید: هلاکت قاتل طلبه همدانی + عکس 


بشری در ادامه از وقوع یک فقره قتل در ۲۵ خردادماه و دستگیری قاتل در کمتر از چهار ساعت در همدان خبر داد و اظهار کرد: ۲۵ خردادماه ساعت ۲۳:۳۰، گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل به پلیس گزارش و بلافاصله مأموران به منظور بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی به چگونگی وقوع قتل اشاره کرد و گفت: پس از حضور مأموران و بررسی موضوع، مشخص شد درگیری یک مرد ۶۳ ساله با یک جوان ۳۲ ساله منجر به وقوع این قتل شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان بیان کرد: قاتل ۶۳ ساله پس از درگیری با مقتول با چندین ضربه وی را به شدت مجروح کرده بود که با توجه به شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان، مقتول فوت کرد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب به قتل از محل گریخته بود، افزود: دستگیری قاتل در دستور کار مأموران قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه مأموران در کمتر از چهار ساعت قاتل در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

بشری با اشاره به اعترافات قاتل تصریح کرد: قاتل در اعترافات خود بیان کرد که با مقتول بر سر موضوعات مالی اختلاف داشته و به دلیل عصبانیت در این خصوص با چندین ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کرده و اکنون پرونده در اداره جزایی آگاهی قرار دارد و جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

آخرین خبرها از پرونده قتل طلبه همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران جعفری
۱۳:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
مطمئنا ایشان در بهشت اند،، شادی روحشون فاتحه الصلوات،،، خدا ان شاء الله به خانواده ی محترمشون صبر عنایت کنه
Germany
مجید ترابی
۰۱:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
فقط اشک ریختم.‌امیدوارم خانواده اش من را هم در غم خود شریک بدانند
Sweden
عقیل
۲۲:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
زودترقاتل اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۱:۵۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
قابل توجه شما قاتل صبح روز بعد از شهادت ایشان به درک واصل شد.