رئیس پلیس تهران بزرگ:

پلیس در حوزه ایجاد امنیت اجتماعی قاطع است/ کم‌ترین وقوع جرم را در تهران داریم

سردار رحیمی گفت:در دیدار مردمی امروز، ۹۰ درصد درخواست‌های همشهریان در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر بود.

پلیس در حوزه ایجاد امنیت اجتماعی قاطع است/ کم‌ترین وقوع جرم رادر تهران داریمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سردار حسین رحیمی پس از دیدار مردمی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های مرکز ۱۹۷ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی انجام داده بود امروز نوبت فرمانده انتظامی تهران و رده‌های تابعه فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود تا به خواسته مردم مراجعه کند که ما از از ابتدای صبح با توجه به حجم مراجعات انی جلسه را در مرکز ۱۹۷ قرار نداریم و در مرکز پلیس امنیت اخلاقی ملاقات را داشتیم.

وی افزود: از صبح ۵۵۰ نفر از مردمی که انواع و اقسام مشکلات را داشتند و خواسته‌هایی که تسریع شود و مشکلات آن‌ها توسط پلیس در همه رده‌ها حل شود مراجعه داشتند که، از این تعداد افراد ۷۰ درصد مراجعه کنندگان مرد و ۳۰ درصد خانم‌ها بودند.

رحیمی گفت: بالغ بر ۹۰ درصد این افراد، در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر و در واقع در خصوص توقیف خودور‌ها وموتورسیکلت‌ها و ارائه تعهد بود که امروز پس از برگزاری چندین جلسه با رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ به جای توقیف خودرو و موتور این افراد بیشتر توجیه شدند. این دوستان باید بدانند که با عدم رعایت شئونات جامعه، قانون را زیر پا می‌گذدارند، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را دچار اختلال می‌کنند.

وی افزود:ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تابع قوانینی است و همه باید تکلیف مدار باشیم، پلیس هم به عنوان نماینده مردم و مجری قانون مکلف است در ابعاد مختلف امنیت اجتماعی جامعه را برقرار کند. همان پلیس که شبانه روز در خصوص دستگیری سارقان و جانیان، قاچاقچیان، فروشندگان مواد مخدر، معتادان، برقراری امنیت تفرج گاه‌ها کار می‌کند، همین پلیس برای امنیت و انضباط اجتماعی وتسهیل در عبور و مرور، تلاش می‌کند برای تامین اجتماعی و جامعه نیز تلاش می‌کند.

رحیمی گفت:امنیت ابعاد مختلفی دارد، امنیت اجتنماعی، روانی، اقتصادیف فرهنگی که اگر یک بخش از امنیت لنگ بزند امنیت جامعه تکمیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه، نگاه پلیس همه جانبه است افزود:برخی می‌گویند پلیس به دنبال امنیت اخلاقی است، اما پلیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در تهران کم‌ترین وقوع سرقت را داشته باشیم. این موضوع را با افتخار اعلام می‌کنیم و درحال حاضر بعد از تهران ایلام است که کم‌ترین وقوع جرم را دارد. همچنین بالاترین کشف جرم را در تهران داریم، از ان طرف به هیچ عنوان در بحث امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه نیز کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود:ما تکیلف داریم، ما وظیفه داریم در همه زمینه‌ها و همچنین در زمینه امنیت اخلاقی کار انجام بدهیم. ما در همه زمینه‌ها سرمایه گذاری کردیم و برای همه موارد امنیتی جامعه برنامه داریم، از جرایم پیچیده، خشن و باندی گرفته تا امنیت اخلاقی، انضباط اجتماعی و نظم جامعه درحال کار کردن هستیم. خدا را شکر که امروز پلیس با روی گشاده، با محبت و رافت با افرادی که تخلف و جرم داشته اند برخورد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار