مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد;

اعزام بیش از ۶۰۰ مددجوی ایلامی به سفر زیارتی مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اعزام بیش از ۶۰۰ مددجوی نیازمند این استان در سال جاری به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

اعزام بیش از ۶۰۰ مددجوی ایلامی به سفر زیارتی مشهد مقدس

رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: تا کنون بیش از ۶۰۰ مددجوی نیازمند استان ایلام به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند که ۴۰۰ نفر از این افراد را مادران سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل، ۱۲۰ نفر را دختران باز مانده از ازدواج و ۹۰ نفر دیگر نیز سایر اقشار مددجو بوده اند.

وی اظهار کرد: سرانه اعتبار هزینه شده برای این افراد به ازای هر نفر حدود ۶۰۰ هزار تومان بوده که با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تأمین شده و هیچ هزینه‌ای در این زمینه از خانواده‌ها دریافت نشده است.

رضایی به تدارک برنامه‌های اردویی برای مددجویان مناطق سیل زده این استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز ۴۲ نفر از مددجویان این مناطق به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده که هزینه ۱۵ میلیارد ریالی این اردو نیز با مشارکت این نهاد افراد خیر و نیکوکار تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه به زودی کانون‌های اوقات فراغت برای دانش اموزان و دانشجویان مددجو و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود بیان کرد: همه این خانواده‌ها در طول برگزاری این کانون‌ها از برنامه‌های اردو‌های داخل و خارج استانی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در سال گذشته نیز تعداد هشت هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان این نهاد از برنامه‌های اردویی و زیارتی این نهاد برخوردار شده که در این زمینه نیز بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام / ن

اعزام مددجویان ایلامی به سفر زیارتی مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.