فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:

قتل برادرزاده‌‌ها به دست عمو / دستگیری قاتل در صحنه جرم

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از وقوع دو فقره قتل در یکی از روستا‌های آبادان و دستگیری قاتل در صحنه جرم خبر داد.

فردی ۲ برادرزاده‌اش را به قتل رساند / دستگیری قاتل در صحنه جرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته پس از تماس تلفنی یکی از معتمدان محله در روستای تنگه۱ به پاسگاه محل (ابوشانگ) مبنی بر وقوع دو فقره قتل در یکی از منازل این روستا مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از رسیدن به محل قتل در ابتدا با جوانی ۳۹ ساله در حالی‌که چاقو به دست شتابان قصد خروج از منزل را داشت مواجه می‌شوند و وی را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: مأموران پس از ورود به منزل، در یکی از اتاق‌ها با جسم بی‌جان یک دختر ۱۶ ساله و یک خانم جوان ۲۷ ساله مواجه شدند.

سرهنگ تقی زاده افزود: شخص دستگیر شده  قاتل و صاحب منزل بود که پیش از ارتکاب این جنایت، خانواده خود را در یکی از اتاق‌های منزلش حبس کرده بود.

وی اضافه کرد: قاتل دو مقتول را که هر دو برادرزاده‌هایش بودند، یکی را با روسری خود او خفه و دیگری را با ضرب چاقو به گردنش به قتل رسانده است.

وی گفت: خانواده محبوس شده قاتل، توسط پلیس از اتاق بیرون آورده شدند و جنازه هر دو مقتول نیز به سردخانه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شد، افزود: وی در بازجویی با پلیس دلیل قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده و گفته دو نفری را که به قتل رسانده دختران برادرانم بودند که پیش من زندگی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: به گفته قاتل، پدر مقتول ۱۶ ساله در شیراز زندگی می‌کند و پدر دیگری سال‌ها پیش فوت کرده و دخترش پس از متارکه نزد وی زندگی می‌کرد.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه قاتل برای محاکمه قضایی در اختیار قانون قرار می‌گیرد، با اظهار تاسف از این حادثه تلخ تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها به جای تصمیم درست و استفاده از مجرای قانونی و یا حل موضوعات اینچنینی در نشست با بزرگان، دست به کار‌های غیرعقلانی و گاهی جنایت می‌زنند که دیگر پشیمانی هیچ سودی برایشان ندارد.

انتهای پیام/ف

قتل برادرزاده‌ها بدست عمو

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۸
تمام اینها از عوارض اعتیاد به شیشه هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حکم: ۴ سال ابتدایی بعد از دستگیری، رنج و زجر فراوان در قبالِ قاتلِ مزبور بمدتِ ۱۴۶۰ روز و بعد از آن به اشد مجازات یعنی به دو بار اعدام محکوم شود والسلام